کد خبر : 65475

صحبت های عجیب ایلان ماسک درباره تسلا سایبرتراک

صحبت های عجیب ایلان ماسک درباره تسلا سایبرتراک

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا در تازه‌ترین اظهارنظر جنجالی خود در توئیتر گفته ممکن است خودروی جنجالی سایبرتراک در بازار شکست بخورد، ولی برای او اهمیتی ندارد.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس، ماسک در پاسخ به کاربران توئیتر تصریح کرده که قصد دارد طراحی فعلی خودروی سایبرتراک را حفظ کند و تغییری در آن ندهد. زیرا این طراحی را دوست ندارد و البته اذعان کرده ممکن است همین طراحی باعث عدم اقبال به خودروی مذکور شود، ولی این مساله برای او مهم نیست.

وی در این مورد تصریح کرده: اگر بخواهم شفاف باشم، همیشه تاحدی احتمال می‌رود که سایبرتراک شکست بخورد. زیرا این خودرو شبیه به هیچ خودروی دیگری نیست. من اهمیتی نمی‌دهم. حتی اگر دیگران این خودرو را دوست نداشته باشند، من عاشق آن هستم. خودروهای دیگر کپی‌هایی از یک چیز مشابه هستند. اما سایبرتراک شبیه به تولیدات بیگانگانی از آینده است.

قرار است نیروی محرکه سایبرتراک به هر چهار چرخ منتقل شود و از سوی دیگر این خودرو فاقد دستگیره‌های درب به شکل متداول در دیگر خودروها خواهد بود.

تسلا از افشای میزان پیش سفارشات خودروی سایبرتاک خودداری کرده، ولی در شهریور ماه مدعی شده بود بیش از ۵۰۰ هزار سفارش تولید و تحویل سایبرتراک دریافت کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها