کد خبر : 63755

برنامه جدید فراری در حوزه مد و فشن

برنامه جدید فراری در حوزه مد و فشن

فراری در برنامه‌ای برای پیدا کردن مشتریان تازه، مجموعه‌ای از لباس‌ شب با نام خود طراحی کرده و قرار است یک رستوران شیک هم در محل کارخانه‌اش افتتاح کند.

به گزارش خودروتک ، این کارخانه که بیشتر به خاطر حضورش در مسابقات فرمول یک مشهور است، می‌گوید با این کار می‌خواهد گروه تازه‌ای را با این مارک آشنا کند که فرمول یک را دنبال نمی‌کنند و سن و عادت‌هایشان با مشتریان همیشگی فراری متفاوت است.

لباس‌های جدید فراری توسط روکو ایانونه، طراح سابق بوتیک آرمانی طراحی شده و رستوران هم توسط ماسیمو بوتورا، یکی از سرآشپز‌های مشهور ایتالیا مدیریت می‌شود.

فراری تنها خودروسازی نیست که برای کسب درآمد و یافتن مشتریان تازه از نامش برای تولید محصولات دیگر استفاده می‌کند. اکثر خودروسازان لوکس محصولات دیگری از جمله پوشاک و ساعت با نام خود دارند.

فراری در سال‌های گذشته حتی مجموعه‌ای از شهربازی هم به نام خود داشت. در سال ۲۰۲۰، یازده درصد درآمد شرکت از طریق فروش همین محصولات به دست آمد. اما مدیر پیشین کارخانه به این نتیجه رسید که نام این شرکت بیش از حد در محصولات مختلف استفاده می‌شود و این تعداد را سی درصد کاهش داد.

برنامه جدید کارخانه ایتالیایی با معرفی مدیر تازه کارخانه همزمان شده است. فراری هفته گذشته بندیتو ویگنا (Benedetto Vigna) را به عنوان مدیر جدید کارخانه معرفی کرد. آقای ویگنا ۵۲ ساله است و هیچ تجربه‌ای در خودروسازی یا مدیریت یک مارک لوکس ندارد. او یک فیزیکدان است که پیش از این مدیر شرکتی بوده که نیمه رسانا تولید می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها