کد خبر : 59388

حراج نیسان GT-R طلاپوش | قیمت پایه 550 هزار دلار

حراج نیسان GT-R طلاپوش | قیمت پایه 550 هزار دلار

در ژانویه 2016، تیونر ژاپنی، Kuhl Racing، نشان داد که چگونه می‌توان پر زرق و برق‌ترین نسخه R35 از نیسان GT-R جهان را طراحی کرد. خودرویی که اکنون در شهر دوبی به حراج گذاشته شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از برنا؛ زینت بخش ظاهر بیرونی این سوپر اسپرت، بادی کیت سفارشی است که با حکاکی‌های پیچیده که به صورت دستی بر روی آن خلق شده اند، بدنه خودرو را پوشش می‌دهد.

چندین لایه از یک رنگ طلایی خاص هم بر روی ورق‌های بدنه پاشیده شده است.

شکی وجود ندارد که برای رسیدن به این مرحله، به دقت بر روی بدنه این خودرو کار شده است. قیمت 550,000 دلاری آن هم از همان جا ریشه می‌گیرد!

 

علاوه بر سفارشی سازی بدنه، رینگ‌ها هم به صورت کروم – مشکی در آمده اند. ارتفاع سیستم تعلیق تا حد ممکن کاهش یافته و یک بال سفارشی هم بر روی صندوق عقب، به چشم می‌خورد. احتمالا تا همین جا هم فهمیده‌اید که این GT-R با تمام GT-Rهایی که تاکنون دیده بودید، تفاوت دارد.

اما Kuhl Racing فقط بر روی ظاهر خودرو مانور نداده است. بلکه پیشرانه 3.8 لیتری تویین توربو V6 خودرو هم مورد بازنگری قرار گرفته و توان تولیدی آن به 820 اسب بخار رسیده است. همچنین سیستم اگزوزهای خودرو با نوع تیتانیومی تعویض شده تا جذابیت‌های آن، کامل گردند. سفارشی سازی در کابین این خودرو هم دیده می‌شود. به طور مثال، صندلی‌ها با چرم بی نظیر ریکارو روکش شده و قطعات اسپرت کرومی هم در کنسول مرکزی، دریچه‌های تهویه و دستگیره درها، به کار رفته اند. آن طور که مشخص است، این خودرو تاکنون نزدیک به 6,000 کیلومتر کارکرد داشته است.

 

اما سوال پایانی این است که آیا این GT-R به اندازه نیم میلیون دلار ارزش دارد؟ پاسخ به این سوال چندان راحت نیست. اما برای کسانی که آماده اند ماشه را بکشند و به جلو شلیک شوند، جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی ماند!

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها