کد خبر : 9279

مسابقات فرمول یک به فروش می رسد

مسابقات فرمول یک به فروش می رسد

طبق گزارشات اخیر، لیبرتی مدیا می تواند از فرمول یک خداحافظی کرده و یا سهام خود را در این ورزش کاهش دهد.

به گزارش خودروتک، لیبرتی مِدیا غول رسانه ای آمریکایی، فرمول یک را در سال 2016 به قیمت ۸ میلیارد دلار از سی وی سی (اCVC) خرید. لیبرتی مدیا در مجموع ۴.۴ میلیارد دلار را روی فرمول یک سرمایه‌گذاری کرده و همچنین ۴.۱ میلیارد دلار از بدهی فرمول یک را نیز متقبل شده است.

لیبرتی مدیا با عنوان تغییرات به نفع طرفداران و با هدف جذابیت فرمول یک وارد این عرصه شد اما گزارشات حاکی از آن است که مالکان آمریکایی از روند غیرقابل تحمل این ورزش خسته شده اند و سایت johnwallstreet درباره ی این موضوع نوشته است:

کمتر از 3 سال پس از آنکه لیبرتی فرمول یک را تصاحب کرد، این شرکت گزارش داده که در حال بررسی موضوع کاهش ارزش سهامشان در مسابقات بین المللی است؛ همه ی گزینه ها اعم از خروج از این ورزش و یا شریک تجاری جدید بر روی میز است.

راس براون مدیر اجرایی و چیس کری مدیر عامل فرمول 1

چیس کری مدیر فرمول یک و راس براون مدیر ورزشی 

این گزارش می گوید لیبرتی مدیا در بسیاری از اهداف خود شکست خورده است، مانند افزودن مسابقات و یا حامیان مالی جدید! آن ها همچنین به دنبال برگزاری چند مسابقه ی فرمول یک دیگر در آمریکا از جمله گرندپری میامی بودند اما کمبود توجه و علاقه ساکنان آنجا باعث شده که این موضوع فقط در حد طرح بماند.

لیبرتی باید تصمیم بگیرد که آیا با این ورزش می تواند کنار بیاید یا خیر، این موضوع می تواند راه را برای بازگشت برنی اکلستون هموارتر کند. اما در 88 سالگی، آیا برنی می خواهد به بازی برگردد؟

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها