کد خبر : 6355

فرمول یک/ فرناندو آلونسو هم چنان با مک لارن می ماند

فرمول یک/ فرناندو آلونسو هم چنان با مک لارن می ماند

پس از آنکه فرناندو آلونسو در گرندپری ابوظبی از رقابت های فرمول یک خداحافظی نمود کماکان می‌خواهد رابطه نزدیکی با مک لارن داشته باشد و مک لارن نیز با توجه به تجربه زیاد این راننده اسپانیایی با این امر موافقت کرده و خواهان ادامه رابطه او با این تیم و روند توسعه خودروی سال 2019 این کمپانی شد.

به گزارش خودروتک، لندو نوریس در اینباره بیان کرد: به نظرم این اقدام او خیلی ارزشمند است. او تمامی تغییرات خودروها را طی این سالها دیده و ایده پرداز فوق العاده ای برای این امر است که چه چیز خوب و چه چیز بد است، خیلی بیشتر از من.

من نمی دانم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد همه چیز به او بستگی دارد، او اگر بخواهد عضوی از این مسئله باشد یعنی او همچنان عضوی از مک لارن است و این خیلی خوب است. البته که من می خواهم تا آنجا که ممکن است با این خودرو رانندگی کنم ولی اگر همه به این نتیجه برسند که نظر های او به اندازه نظرهای من و کارلوس مهم است پس من فکر می کنم که این خوب است که او را داشته باشیم.

فرناندو آلونسو و کارلوس ساینز

فرناندو آلونسو و کارلوس ساینز

کارلوس ساینز نیز که همیشه از آلونسو به عنوان الگوی خود یاد می نمود بیان کرد: این تصمیمی است که کاملا به مکلارن و آلونسو بستگی دارد… باز هم می گویم که این تصمیمی ست که به مدیریت بستگی دارد تا ما(رانندگان) و من به شخصه به این تصمیم با دید بد نمی نگرم.

به نظرم خوب است که راننده ای را داشته باشیم به مانند فرناندو آلونسو که بتواند خودرویمان را مقایسه کند.

مدیر مکلارن، زاک براون نیز اعلام کرده است: من فکر می کنم که شما او را باز هم در مک لارن می بینید. او بخشی از این خانواده باقی خواهد ماند و تاثیر او برای رانندگان ما خوب است، او با کارلوس رابطه بسیار خوبی دارد و با لندو نوریس نیز بسیار خوب آشنا شده است.

من فکر می کنم که حضور او و تجربه او کمک بسیار خوبی برای ما باشد و با کمک مهندسینی که داریم باید دریابیم که خودروی سال بعدمان چطور خواهد بود و عملکرد و نظرات راننده ها بر اساس اینکه اگر فرناندو به جای آن ها بود در این شرایط چه کاری را به انجام می رساند می تواند بسیار سازنده باشد. من فکر می کنم که این تجربه می تواند بسیار برایمان ارزشمند باشد.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها