کد خبر : 21010

فرمول یک / برتری تمام قد مرسدس در تمرین اول و دوم گرندپری فرانسه

فرمول یک / برتری تمام قد مرسدس در تمرین اول و دوم گرندپری فرانسه

روز نخست گرندپری فرانسه با برگزاری دو جلسه تمرینی به پایان رسید که طی آنها رانندگان تیم مرسدس بنز بهترین زمان‌ها را ثبت کردند.

به گزارش خودروتک ، مسابقه فرمول یک فرانسه روز جمعه با برگزاری جلسات تمرینی اول و دوم در شهر لو کاستله در نزدیکی بندر مارسی فرانسه برگزار شد که طی آنها رانندگان تیم مرسدس بنز با ثبت سریع‌ترین زمان‌ها یک-دو کردند.

در تمرین اول لوییس همیلتون زمان بهتری نسبت به والتری بوتاس ثبت کرد و این یک-دوی مرسدس‌ها به راحتی هرچه تمامتر به دست آمد. پس از این دو، چارلز لکلرک از تیم فراری موفق شد سریع‌ترین زمان FP1 در پیست پل ریکارد را ثبت کند. رده‌بندی رانندگان در تمرین اول گرندپری فرانسه به صورت زیر است:

در FP2 اما، این والتری بوتاس بود که توانست سریع‌ترین زمان را ثبت کند و هم‌تیمی انگلیسی وی در رده دوم قرار گرفت. لوییس همیلتون در دوری که برای شبیه‌سازی دور اصلی خود در تعیین خط روز شنبه انجام خواهد داد دچار اشتباه شد. همیلتون که کنترل ماشین خود را از دست داده بود به بیرون از مسیر اصلی پیست وارد شد اما در حین بازگشت به خط اصلی، راه را برای مکس ورشتپن بست و او را به محوطه بیرونی پیست هدایت کرد. این صحنه تقریبا مشابه حادثه بین فتل و همیلتون در گرندپری کانادا بود. تخلف همیلتون در FP2 توسط ناظران مسابقه بررسی خواهد شد. جدول FP2 را در عکس زیر مشاهده می‌کنید:

منبع: طرفداری

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها