کد خبر : 18852

فرمول یک / پل پوزیشن لوئیس همیلتون به افتخار نیکی لائودا

فرمول یک / پل پوزیشن لوئیس همیلتون به افتخار نیکی لائودا

لوئیس همیلتون، راننده تیم مرسدس اذعان کرد که برای کسب پول پوزیشن موناکو و قرارگیری بالاتر از هم تیمی اش، والتری بوتاس، تلاش مضاعفی داشته است.

به گزارش خودروتک ، راننده بریتانیایی با زمان 1:10.166 در تعیین خط گرندپری موناکو، رکورد جدیدی را برای پیست خیابانی مونت کارلو ثبت کرد و پس از آن گفت:

من بیشتر از همیشه برای این پول پوزیشن تلاش کرده ام و بسیار از بدست آوردنش خوشحالم.

دور زیبایی بود و من احساس فوق العاده ای دارم و بسیار ممنونم. قطعا یکی از بهترین پول پوزیشن هایی خواهد بود که من می توانم از آن یاد کنم. ما موفقیت های زیادی را طی این سال ها داشته ایم اما نمی توانم چنین چیزی را به خاطر بیاورم. بخصوص بعد از یک هفته سخت برای کل تیم و برای من نیز بسیار دشوار بوده است.

هدف، گرفتن خط یک بود و واقعا تلاش کردیم تا همه چیز را بهبود دهیم و برای نیکی بدستش آوریم.

اینجا را دوست دارم و خانه من است و هر راننده ای از کودکی رویای چنین چیزی را دارد. مهم نیست که چندبار پا به اینجا می گذارید، بودن و موفقیت در اینجا هنوزم برای شما رویا خواهد بود.

قطعا ما پکیج عالی داشتیم و به تک تک نفرات تیم افتخار می کنم.

والتری بوتاس - موناکو 2019

والتری بوتاس – موناکو 2019

با این حال بوتاس، راننده فنلاندی مرسدس از عدم ثبت آخرین دور و شکست در آخرین ثانیه های تعیین خط موناکو ناراحت است:

من ناامید شدم زیرا هنوزم احساس می کنم که بعد از اولین تلاش، جای برای بهبود زمانی در آخرین دور بود. اما در زمان گرم کردن لاستیک ها، ترافیک زیادی وجود داشت و من نتوانستم لاستیک هایم را به خوبی برای ثبت زمان گرم کنم.

کسب پول پوزیشن خوب است اما امتیازی به شما بعد از شنبه نمی دهند. هر چیزی ممکن است رخ دهد و مسابقات طولانی پیش رو است و قطعا من تمام تلاشم را برای پس گرفتن جایگاهم، خواهم کرد.


منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها