کد خبر : 14123

اعزام خودروهای آفرود از طریق فدراسیون به مناطق سیل زده + عکس

اعزام خودروهای آفرود از طریق فدراسیون به مناطق سیل زده + عکس

ششمین روز ورود سیلاب به مناطق وسیعی از استان گلستان و مناطقی از استان مازندران، سمنان و خراسان شمالی در حالی تداوم دارد که پیش بینی‌های هواشناسی از بارش‌های شدید طی روزهای آینده حکایت دارد و این بارش‌های تازه، نگرانی‌های جدی را نسبت به تشدید وضعیت موجود در پی داشته است.

به گزارش خودروتک ، به نقل از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این شرایط، علاوه بر نیروهای هلال احمر، ارتش و سپاه، گروه‌های داوطلبی از جمله هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان با همکاری کمیته آفرود فدراسیون و سایر هیات های استانی با هماهنگی هلال احمر برای کمک به سیل زدگان فعال شده‌اند.

عباسی دبیر هیات استان در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون به تشریح جزییات امداد رسانی به سیل زدگان این منطقه پرداخت ، وی بیان کرد: از همان ابتدای اعلام شرایط بحران ۱۲ دستگاه خودروی آفرود که از استان خراسان رضوی اعزام شده بودند با استقرار در فرمانداری گرگان با هماهنگی هلال احمر اقدام به انتقال اقلام امدادی به آسیب دیدگان نمودند ، پس از آن نزدیک به ۱۰۰ دستگاه خودروی دیگر از روز اول فروردین با همکاری کمیته آفرود فدراسیون به آق قلا ، گمیشان و روستاهای شمالی استان و شهرستان گنبد اعزام شدند و در بدترین شرایط جوی با از خود گذشتگی به کمک هموطنان خود شتافتند.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گفت کار امداد رسانی از طریق این هیات همچنان با تهیه و ارسال اقلام ضروری از جمله نان ، آب معدنی ، پتو ، وسایل بهداشتی ، مواد خوراکی و وسایل گرمایشی ادامه دارد. عباسی ضمن تشکر از همه هیات های استانی و کمیته آفرود فدراسیون در تلاش به امدادرسانی به هموطنان گلستانی ، تاکید داشت جهت جلوگیری از اختلال در امور امدادرسانی ورزشکاران و سایر هیات ها تنها با هماهنگی هیات استان نسبت به ارسال کمک و اعزام اقدام نمایند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها