کد خبر : 82688

این آقا با 27 سال سن بیشتر ، همسر اول “فریبا نادری” بوده/ تصویر

این آقا با 27 سال سن بیشتر ، همسر اول “فریبا نادری” بوده/ تصویر

فریبا نادری در ازدواج اولش با مسعود رسام که 27 سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد.

رصد ورزشی، فریبا نادری بازیگر مطرح ایرانی در سال 85 با اینکه می دانست مسعود رسام سرطان دارد اما با وجود اختلاف سنی 27 ساله با او ازدواج کرد.

مسعود رسام در سال 1388 بر اساس سرطان درگذشت.

 

ازدواجی با مردی که میدانست سرطان دارد بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد. مسعود عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد. من هم در مقابل عاشق شدم یعنی او من را هم عاشق کرد. بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم، شاید خیلی‌ ها فکر کنند من از بیماری او خبر نداشتم که تن به این ازدواج دادم اما این جور نبود؛ من از سال ۸۳ می‌ دانستم که مسعود سرطان دارد، سال ۸۵ که با من ازدواج کرد دکترها می‌ گفتند : کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال ۸۸ با سرطان بجنگد

ازدواجی با مردی که می دانست سرطان دارد

فریبا نادری می گوید: بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد. مسعود عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد. من هم در مقابل عاشق شدم یعنی او من را هم عاشق کرد. بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم، شاید خیلی‌ ها فکر کنند من از بیماری او خبر نداشتم که تن به این ازدواج دادم اما این جور نبود؛ من از سال ۸۳ می‌ دانستم که مسعود سرطان دارد، سال ۸۵ که با من ازدواج کرد دکترها می‌ گفتند :

کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال ۸۸ با سرطان بجنگد

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها