کد خبر : 81836

فریبا نادری و شلواری که به نظر زیادی جذب است + عکس

فریبا نادری و شلواری که به نظر زیادی جذب است + عکس

فریبا نادری بازیگر محبوب این روزا با فیلترای جورواجور داره اینستا رو میترکونه و اخیرا از مانتو فویل پیچ شدش رونمایی کرد!

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که سال های زیادیه با نقش های متفاوت و جذابش به عنوان یکی از سلبریتی های دوست داشتنی در دنیای بازیگری به شمار میاد. فریبا نادری اولین بار با بازی در سریال پرمخاطب "پنجره" به دل مخاطبانش نشست و با فرم و حال و هوای اروپایی طوری که داشت، خیلی از جوون پسندا رو کشوند به سمت تیپای خفن خودش. البته این دوره هنوز هم تموم نشده و حالا فریبا نادری بیشتر تو پیجش به عنوان یک مدل آرتیست خفن که خیلی هم دلی کار میکنه دیده میشه.

فریبا خانوم چند وقت پیش ویدیویی از خودش منتشر کرد که نشون میداد ایشون هم مثل خیلی از بازیگرا زده رو دست هر چی سلبریتی خفنه و بدجوری دوره افتاده واسه اینکه بتونه از تیپ و ظاهرش پول به جیب بزنه و این روزا که خیلی بازار تبلیغات تو فضای مجازی داغه بهترین راه اینه که بیفتی تو این راه و بتونی کلی مایه تیله واسه خودت دست و پا کنی. واسه همین هم خانوم خانوما با کلی فازپرونی و جینگول بازی از مانتوهای یکی از مزونای خفن تهرونی رونمایی کرد!

 

وقتی فریبا نادری با تیپای دور از انتظار پیجشو از هم میپاشونه!

فریبا خانوم از اون دسته بازیگراییه که یه مدت خیلی تو فیلم و سریالای مختلف دیده میشد و این مدت اخیر بعد از اینکه رفت سر خونه زندگیش و با شوهر دومش حسابی کیفش کوکه و بچه دار هم شده دیگه دلیلی برای بازی تو پروژه های مختلف نداره و دوست داره بیشتر وقتش رو با خانواده اش بگذرونه.

اما همین موضوع باعث شده کلا از اونور بوم بیفته و چنان تیپایی بزنه که کمتر کسی دیده و از بازیگران کمتر کسی چنین چیزی رو میتنه. ولی فریبا نادری در کمال آرامش و ریلکسی از این مدل خفن بازیا در میاره و هیچ کس هم نیست که بهش بگه بابا چه خبرتونه؟!

فریبا نادری با یه عالمه چیتان پیتان مامان شد اونم چه مامانی!

این روزا بازار حیوون خونگی داشتن یه چیز خیلی بابی شده در ایران و کمتر کسی هست که میون سلبریتیا یه سگ یا گربه یا هر حیوون دیگه ای رو نداشته باشه و خودش رو مامان اون خطاب نکنه. حالا بعضی از این حیوونا خیلی جذاب و جیگولن و بعضیای دیگه به قدری ترسناکن که حد و حصر نداره.

فریبا خانوم هم که با همسر دومش حسابی مایه تیله به هم زده و هیچی واسه خفن بازی مثل بازیگرای دیگه کم نداره، اخیرا از حیوون خونگی و فوق العاده ترسناکش رونمایی کرد و همه رو شوکه کرد. از اونجایی که این بازیگر یه خونه دردندشت هم ساخته واسه خودش میتونه هزارون هزار حیوون بیاره تو این خونه و کلی هم خوش بگذرونه که البته برای اولین بار از کاخ رویاییش در برنامه شام ایرانی رونمایی کرد.

Untitled

 

 
 

کمی بیشتر با فریبا نادری!

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

در 19 سالگی زمانی که برای تست بازیگری دوست اش در یک فرخوان او را همراهی می کرد با پیشنهاد مسعود رسام (کارگرادن) او هم تست داد و قبول شد. فریبا نادری در سال 1383 وقتی 20 ساله بود با مسعود رسام کارگردان 47 ساله که اختلاف سنی آنها به 27 سال می رسید وارد یک رابطه عاشقانه شد.

 

rgvs

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها