کد خبر : 82620

6 امتیاز از استقلال کسر می شود!

6 امتیاز از استقلال کسر می شود!

حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه شرایط تیم اصلاً خوب نیست و با ادامه همین روند ممکن است با حکم فیفا ۶ امتیاز از استقلال کسر شود.

حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه اظهار داشت: دلیل تشکیل این جلسه اوضاع وخیم مالی باشگاه بود که مقرر شد هر یک از اعضا به هر طریقی که می توانند برای جمع آوری پول تلاش کنند تا بتوانیم طلب استراماچونی را بدهیم که البته می‌دانیم این کار خیلی سخت است.

وی افزود: در این جلسه عنوان شد که اعضا موظفند از این پس به جای هر کاری اعم از حضور در برنامه‌های تلویزیونی یا سفرهای بی‌مورد بیش از هر چیز همه هم و غم خودشان را رویِ گرفتنِ کمک‌های نقدی و مالی از نهادهایی که با آنها ارتباط دارند معطوف کنند.

این عضو اقتصادی هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بنده دو ماه پیش در ارتباط با رسیدن به چنین روزهایی هشدار دادم و به باشگاه پیشنهاد کردم برای رفع این مشکل وام بگیریم که البته با آن موافقت نشد. آن زمان قیمت دلار و یورو ارزان تر بود و می شد با هزینه کمتری دلار خرید و برای این کار اقدام کرد اما حالا شرایط به مراتب سخت تر شده و گرفتن وام هم دشوارتر شده است اما حالا هم به دنبال همین کار هستیم. گرچه خیلی سخت تر شده است.

کریمی در این باره که کدامیک از اعضا بیشتر در این زمینه موظف به تامین منابع مالی هستند توضیح داد: هیچ فرقی نمی کند. همه اعضا باید هر کاری می توانند انجام بدهند تا خیال هواداران و البته کادر فنی تیم استقلال راحت شود. چون این بار دیگر تهدید فیفا کاملاً جدی است.

استراماچونی

وی تاکید کرد: اگر نتوانیم تا موعد مقرر شده بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم ۶ امتیاز از امتیازات تیم در جدول رده بندی کسر می‌شود. فیفا با کسی شوخی ندارد و این لطمه بزرگی برای مجموعه تیمی استقلال و باشگاه خواهد بود. به همین خاطر اصلاً نباید فرصت را از دست داد.

این عضو هیئت مدیره استقلال درباره اینکه آیا باشگاه برای پرداخت حقوق و عیدی اعضا و پرسنل باشگاه و بازیکنان هم مشکل دارد یا نه گفت: قطعاً مشکل داریم چون هیچ پولی در باشگاه استقلال نیست که بخواهیم روی آن حساب کنیم! فقط باید تلاش کنیم در این مدت از هر منبعی که می توانیم پول به باشگاه تزریق کنیم. متاسفانه وضعیت به شکلی رقم خورده که اوضاع اصلا خوب نیست. گرچه هر چقدر هم ما بگویمی باز هم قطعاً نمی‌توانیم وخامت اوضاع را تشریح کنیم.

یادآور می‌شود؛ طبق اعلام قبلی معاونت حقوقی باشگاه استقلال این مجموعه حداکثر تا یازدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ فرصت دارند بدهی آندره آ استراماچونی را پرداخت کند. در غیر این صورت جرایم سنگینی شامل حال تیم و باشگاه استقلال خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها