کد خبر : 77190

اولویت استقلال برای فصل بعد مشخص شد

اولویت استقلال برای فصل بعد مشخص شد

نمایندگان باشگاه استقلال برای مذاکره با چند گزینه خارجی در امارات به سر می‌برند.

به گزارش فارس، شب گذشته افراد مورد اعتماد باشگاه استقلال راهی کشور امارات شدند تا با چند گزینه برای هدایت تیم در فصل جدید لیگ برتر به مذاکره بپردازند؛ البته استقلال نماینده‌ای نیز در کشور امارات دارد که در کنار افراد اعزامی، تیم مذاکره کننده باشگاه را تشکیل می‌دهند.

آندره‌آ استراماچونی و رزوان لوچسکو، دو گزینه پررنگ و جدی باشگاه استقلال برای هدایت تیم هستند اما با توجه به شناخت استراماچونی ازفوتبال ایران و تیم آبی‌پوش پایتخت، مدیران باشگاه نظر ویژه ای روی دارند. به همین خاطر قرار است در این مذاکرات برای توافق بر سر مطالبات این مربی ایتالیایی نیز صحبت کنند و باید دید که این بخش از مذاکره چگونه پیش خواهد رفت.

به جز این دو گزینه، یکی دو انتخاب دیگر نیز روی میز مدیران باشگاه استقلال قرار دارد که مذاکره با آن‌ها منوط به تعیین تکلیف مذاکره با مربیان ذکر شده است.

قرار است با توجه به زمان کم تا شروع فصل جدید و نقل و انتقالات، باشگاه استقلال نهایتا تا سه شنبه این هفته تکلیف انتخاب سرمربی خارجی را مشخص کند و  در صورتیکه مذاکرات با خارجی‌ها به هر دلیلی به سرانجام نرسد، این باشگاه به سراغ گزینه‌های ایرانی خواهد رفت. باشگاه استقلال تا کنون هیچ صحبتی با گزینه‌های داخلی نداشته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها