کد خبر : 82550

عکس/ واکنش معنادار پریچهر قنبری پای پست ساناز ارجمند!

عکس/ واکنش معنادار پریچهر قنبری پای پست ساناز ارجمند!

واکنش معنادار پریچهر قنبری، همسر شهاب حسینی پای پست ساناز ارجمند در اینستاگرام توجه گروهی از کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

وقت صبح- حدود یک سال است که کاربران فضای مجازی و برخی رسانه ها ادعا می کنند که شهاب حسینی و پریچهر قنبری از یکدیگر طلاق گرفته اند.

پس از آن هم ادعای ازدواج ساناز ارجمند و شهاب حسینی را مطرح کرده اند.

در این میان هم نشانه هایی در صفحه اینستاگرام شهاب حسینی، ساناز ارجمند و پریچهر قنبری و رفتارهای آن ها در فضای عمومی تا حدود به این ادعاها رنگ و بوی واقعیت بخشیده است.

اکنون هم ساناز ارجمند تصویری از پروژه عکاسی اش را منتشر کرده است که در کمال تعجب پریچهر قنبری آن را لایک کرده است تا نشان دهد آن ها مشکلی با یکدیگر ندارد.

برخی کاربران هم ادعا می کنند که لایک کردن پست پریچهر قنبری شاید بدین معنا باشد که ساناز ارجمند تنها یک دوست خانواده است و نه همسر دوم شهاب حسینی.

با این حال هنوز هیچ یک از این سه نفر به شکل مستقیم این ادعاها را تایید و یا تکذیب نکرده اند.

واکنش معنادار پریچهر قنبری پای پست ساناز ارجمند!

 

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است. او تحصیلات دانشگاهی اش را  در رشته روانشناسی دانشگاه تهران آغاز کرد ولی آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

او به واسطه نقش آفرینی در فیلم های سینمایی واکنش پنجم، شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها