کد خبر : 80949

لباس عروس عجیب زنِ شهاب حسینی معرکه است

لباس عروس عجیب زنِ شهاب حسینی معرکه است

شهاب حسینی بازیگری جذابه که این روزا برای نظراتش در رابطه شرایط کشور و همچنین ازدواجش با خانمی بسیار جوان مورد توجه و البته تعجب قرار گرفته.

شایانیوز-  شهاب حسینی بازیگر مشهور و جذاب ایرانی می باشد که سالهاااست در این عرصه فعالیت داره و از سوپراستارای خوش نام و خوش استعدادمونه که هوادارای بسیاری عاشق و شیفتش هستند. شهاب حسینی تا به حال چند باری رفته قر و قاطیه حواشی و جنجالات اما خب هیچگاه خودش رو نباخته و کلا بدون هیچ جوابی به سر میبره! البته که یک هنرمند نبایدم به هررر حاشیه ای توجه کنه و واکنش نشون بده چون اونوقته که هِیییی باید جواب پس بده اما خب زیادی سکوت هم جالب نیست! شهاب حسینی یه مدت حتی سوپراستار سینما نیز دیده میشد، اونوقتا که کلا جامعه و قشر بازیگری بی شیله پیله تر از حال حاضر بود!!

حالا از شخصیت خود شهاب حسینی که بگذریم و برسیم به کار و بار و زندیگش باید بگیم که آقای بازیگر سال گذشته خبر طلاقشون از همسر اول یعنی پریچهر قنبری حسابی پیچید اما همچنان شهاب خان طبق معمول جیکشون درنیومد تا اینکه سر و صداش خوابید! گذشت و گذشت حالا یه چند وقتی میشه که خبر از ازدواج دوم وی به گوش میرسه اونهم با خانومی بسیار جَوان که از شهاب حسینی بعید بود!

البته که زندگی شخصی هر کسی فقط و فقط مختص خودشه و به خودش مربوطه اما خب وقتی چهره ای به شدت مشهور باشی و محبوب، قطعا ازدواجت از مهمترین اتفاقات محسوب میشه. شهاب حسینی حالا همسر ساناز ارجمند هستش که فاصله سنی زیادی دارند! در ادامه تصاویری از عروس خانوم مشاهده می کنید.

unknown_122823653_351161919549627_7226884280228260516_n

شهاب حسینی و ساناز خانومیش که خیلی جوجوعه!

هنوز اطلاعات خیلی زیاد و دقیقی از ساناز ارجمند در دسترس نیست اما این زوج جذاب 17 سال با هم فاصله سنی دارند که خب از نظر برخی مثل پدر دختر میمونن و از نظر برخی دیگر مهم تفاهمه!!

ناگفته نمونه که شهاب خان اولین بازیگری نیست که این عمل رو انجام داده چرا که بازیگرای آقای دیگری هم هستند که این روند رو رفتند حتی با اختلاف سنی خیلی بیشتر! برخی موضوعات همانند عمل های زیبایی و یا ازدواج و طلاق های زیاد و تبلیغات بین خانوما و ازدواج آقایون با خانوم بسیار جَوون تر ازخودشون بین بازیگرا خیلی زیاد شده و نسبت به مثلا ده سال پیش عادی تر به نظر میرسه و هی جورایی دیگه شده جزوی از زندگشون که بد نمیدوننش و خیلیاشون دارن این راه هارو میرن!

رونمایی+شهاب+حسینی+از+زن+دومش+با+۱۷+سال+اختلاف+سنی!+++عکس

 

آقایون بازیگر چه خوش اشتها شدنااا

مثلا به طور مثلا بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی وقتی از هم جدا شدند پیمان خان همسری اختیار کرد بسیار جوان! و یا مثلا رضا رویگری که دیگه رکورد زد و خانوم خانوماش همچون دختر کوچیکش سن و سال داشت! شاید هم مهدی هاشمی که مثالی بارز هستش در این حیطه و وقتی از گلاب آدینه طلاق گرفت با همسر فعلی اش ازدواج کرد که ایشون هم جَوان هستند!

ظاهرا آقایون بازیگر جدیدا اشتهاشون به شدت خوب شده و اونایی که جَوونن که خب مثل مهدی پاکدل میرن سراغ یه جوون مثل خودشون اونایی هم که سن و سال دار تر هستند میرن بالا سر یه خانوم تر گل ور گل!

بهرام+رادان+

شهاب حسینی و پریچهر قنبری چجوری جدا شدن؟!

اما همین سال گذشته بود که در پیج های پریچهر قنبری و شهاب حسینی دیگه خبری از دنبال کردن همدیگه نبود و هر دو چهره طرف مقابل رو آنفالو کردند. حرف و حدیث ها شروع شد اما هیچگاه جدایی و طلاق از سوی خود شهاب و پریچهر تایید و یا تکذیب نشد.

از اون طرف پریچهر قنبری نیز استوری ای کنایه دار همراه با پسرش منتشر کرد و همین موضوعات باعث شد تا خبر طلاق او از شهاب حسینی مطرح و رسانه ای شود و این طور که مشخصه چند ماهی میشه که به طور رسما از هم جدا شدند چرا چون پریچهر قنبری نیز خارج از ایران و در امریکا زندگی میکند!

پریچهر+قنبری

18010061628679774

اما ساناز ارجمند کیست؟

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که ۱۷ سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کرد. ساناز خانوم از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی می باشد. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

خانوم بازیگر چهره نچرال و بی بی فیسی داره که با چشمان رنگیش کار رو تموم کرده. شهاب حسینی اینطور که از انتخاباش مشخصه علاقه وافری به چشم رنگیا و نچرال فیسا داره!

Untitled

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها