کد خبر : 82462

عکس/ واکنش احساسی کیانا محمدی به حرکت خاص فرشاد احمدزاده!

عکس/ واکنش احساسی کیانا محمدی به حرکت خاص فرشاد احمدزاده!

شادی گل عجیب و متفاوت فرشاد احمدزاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس در بازی روز گذشته تیم سپاهان با واکنش عاشقانه همسرش کیانا محمدی مواجه شده است.

وقت صبح- پیروزی پر گل روز گذشته تیم سپاهان در مقابل گل گهر سیرجان حواشی جالبی را در پی داشت.

اما نکته جالب توجه این بازی شادی پس از گل فرشاد احمدزاده هافبک فعلی تیم سپاهان بود‌.

این بازیکن اسبق تیم پرسپولیس بعد از گلزنی توپ را داخل پیراهن اش گذاشت و تلویحا به این موضوع اشاره کرد که به زودی پدر خواهد شد.

البته فرشاد احمدزاده بعد از پایان بازی هم توضیح داد که به زودی صاحب فرزندی خواهد شد و این گل را به او تقدیم کرده است.

این در حالی ست که در هفته های گذشته همسر بلاگر احمدزاده هم با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش خبر فرزند در راهشان را اعلام کرده بود.

 

با این حال ساعاتی پیش کیانا محمدی با انتشار تصویری از همسرش و لحظه شادی پس از گل اش به او ابراز احساسات کرده و او را جان خطاب کرده است.

 واکنش احساسی کیانا محمدی به حرکت خاص فرشاد احمدزاده!

فرشاد احمدزاده؛سمج و با انگیزه در 30 سالگی

فرشاد احمدزاده بدون حواشی مربوط به بازیکنان شاخص فوتبال ایران در پنجره تابستانی تمرکزش را روی سپاهان قرار داده است.

به گزارش ورزش سه، پس از جذب شهریار مغانلو توسط محرم نویدکیا و باشگاه سپاهان دومین خرید سرمربی سابق سپاهان نیز خریدی با سابقه حضور در پرسپولیس بود و فرشاد احمدزاده با قراردادی سه ساله به عضویت طلایی‌پوشان اصفهانی درآمد.

احمدزاده که پس از ورود به سپاهان شماره 10 را از محمدرضا حسینی گرفت، در پنجره تابستانی با وجود اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس پیرامون او وجود داشت بدون توجه به حواشی با تمرکز بالا برای شروع فصلی جدید در تمرینات سپاهان حضور پیدا کرد.

حالا این بازیکن که سابقه حضور در پرسپولیس و لژیونر شدن را هم دارد در 30 سالگی به یکی از تعیین ‎کننده‌ترین بازیکنان سپاهان در فصل پیش رو تبدیل خواهد شد و باید دید احمدزاده زیر نظر مورایس و دستیاران سرشناسش چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها