کد خبر : 76807

2 بازیکن پرسپولیسی سپاهان آماده بازگشت به جمع سرخپوشان

2 بازیکن پرسپولیسی سپاهان آماده بازگشت به جمع سرخپوشان

دو بازیکن سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارند.

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس این روزها برای جذب بازیکن مشغله‌های زیادی دارد. در حالی که هنوز لیگ بیست و یکم به پایان نرسیده، اما مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا برای اینکه از نقل و انتقالات عقب نمانند،‌ اقداماتی را برای تقویت تیم برای فصل آتی انجام داده است.

این در حالی است که علاوه بر چند لژیونر، چشم پرسپولیس بیشتر از همه تیم‌ها به بازیکنان سپاهان است. نفراتی که در تیم خود درخشیدند و از بازیکنان موثر تیمشان بودند.

این بازیکنان حالا مد نظر باشگاه پرسپولیس قرار دارند و ممکن است به جمع سرخپوشان بازگردند.

اولین بازیکن سروش رفیعی است. شماره ۷ سابق که توسط گابریل کالدرون از جمع سرخپوشان جدا شد و به شهرخودرو رفت. او در بازگشت به سپاهان در دو فصل اخیر یکی از بهترین‌های لیگ ایران در پست خودش بوده است.

دیگر بازیکن سپاهان یاسین سلمانی است. کاپیتان تیم فوتبال امید ایران با ۱۹ سال سن یکی از پدیده هعای فوتبال ایران بوده و در لیست گل‌محمدی قرار دارد. اما خود او لژیونر شدن را در اولویت قرار داده است.

محمد رضا حسینی و دانیال اسماعیلی فر دیگر بازیکنان سپاهان هستند که باشگاه پرسپولیس برای تقویت سمت راست خود در تلاش است تا حداقل یکی از آنها را جذب کند.

امیدنورافکن هم نامش برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده است اما او یک فصل دیگر در سپاهان خواهد ماند.

و اما فرشاد احمدزاده. شماره ۱۰ اسبق سرخپوشان توسط یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس خط خورد و از این تیم در روز پایانی نقل و انتقالات کنار رفت تا پایان تلخی را در پرسپولیس داشته باشد. حالا او نیز در سپاهان احیا شده و نام او نیز به عنوان اولویت سوم برای خط میانی به پرسپولیس مطرح می شود.

شهریار مغانلو بهترین گلزن ایرانی لیگ ایران نیز دیگر گزینه سرخپوشان است اما با وضعیت قراردادی او با زردپوشان اصفهانی بازگشت او به پرسپولیس دور از ذهن است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها