کد خبر : 82211

ساپینتو رفتنی است

ساپینتو رفتنی است

 اگر چه جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال یا برکناری این مربی از سوی باشگاه استقلال تکذیب شده است، اما به نظر می‌رسد مربی پرتغالی به روزهای پایانی در تیم آبی نزدیک می‌شود.

مشکل اینجاست بازیکنان برای ریکاردو ساپینتو با همه وجود بازی نمی‌کنند و این در نمایش تیم در بازی با مس رفسنجان و تراکتور مشهود بود تا جایی که بازیکنانی قدیمی‌تیم استقلال هم به این موضوع اشاره می‌کنند.

محسن یوسفی یکی از بازیکنان سابق تیم استقلال در این باره می‌گوید: «بازیکنان فعلی انگار نمی‌خواهند. تیم فرهاد مجیدی شاید زیبا بازی نمی‌کرد ولی بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کردند. امروز استقلال اینطور نیست. چیزی که من مقابل تراکتور دیدم؛ بازیکنان از روی شکم سیری بازی می‌کردند. طوری بازی می‌کنند که انگار قهرمانی سال قبل کافی است و اگر امسال قهرمان نشدیم هم اتفاق خاصی نمی‌افتد. انگار چنین ذهنیتی در باشگاه استقلال وجود دارد. روحیه تیمی‌باید از خود مدیریت به تیم، کادرفنی و بازیکنان تزریق شود. روحیه قهرمانی در این استقلا وجود ندارد و به نظر می‌رسد با قهرمانی سال گذشته اشباع شده‌اند.»

اگر در هفته جاری استقلال در مصاف با تراکتور در جام حذفی ارائه‌گر بازی خوبی نباشد، هیچ بعید نیست ریکاردو ساپینتو از سمت خود استعفاء کند و اگر او این کار را نکند، باشگاه دست به جذب مربی جدیدی خواهد زد.

خبرهای تایید نشده حکایت از این دارد، مربی مد نظر علی فتح‌الله‌زاده برای هدایت تیم استقلال امیر قلعه نویی است. علی الظاهر علی فتح‌الله‌زاده صحبت‌هایی با او داشته است و حتی رضایت باشگاه گل گهر را هم برای این جابجایی جلب کرده است. اگر این خبر صحت داشته باشد باید گفت ریکاردو ساپینتو به روزهای پایانی در استقلال نزدیک می‌شود.

جالب اینکه علی فتح‌الله‌زاده اینروزها اصلا رابطه خوبی با ریکاردو ساپینتو ندارد. این دو بر سر کمپ ناصر حجازی با هم دچار سوء تفاهماتی شده اند و به نظر می‌رسد مدیر عامل به دنبال جذب سرمربی مد نظر خود است. ریکاردو ساپینتو هم بر این باور است برخی از بازیکنان با همه توان برای تیم بازی نمی‌کنند ...

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها