کد خبر : 82188

آقای ساپینتو! از یحیی یاد بگیر

آقای ساپینتو! از یحیی یاد بگیر

پیشکسوت استقلال گفت: معلوم نیست چه زمانی قرار است سرمربی استقلال تیمش را بشناسد که بعد از چهارده هفته هنوز این همه تغییر در تیم دیده میشود و آنطرف عمری را رو می کنند و هی گل می زند!

سعید مراغه چیان، بازیکن قدیمی تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره لغو دیدار استقلال در تبریز اظهار داشت: متاسفانه این اتفاق به ضرر تیم استقلال است. بازیکنان تیم تراکتور در شهر خودشان حضور دارند و نهایتاً ۲۴ ساعت دیگر هم منتظر بازی می‌مانند اما استقلالی‌ها شرایطشان فرق می‌کند.

وی اضافه کرد: استقلالی‌ها علاوه بر این که به تبریز سفر کرده اند و با آب و هوای این شهر سرد آشنایی ندارند قطعاً برای روز جمعه و شنبه برنامه‌هایی داشتند که اینها می تواند تحت تاثیر تاخیر ۲۴ ساعته بازی قرار بگیرد و روی تمرکز بازیکنان تاثیر داشته باشد.

پیشکسوت آبی‌ها خاطرنشان کرد: امیدوارم کار فنی بتواند با انجام برنامه‌های روحی روانی استقلال را برای بازی حساس هفته آخر آماده نگه دارد وگرنه یک برف ممکن است همه برنامه‌های استقلال را به هم بزند.

مراغه چیان درباره عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر تصریح کرد: متاسفانه استقلال در بازی مقابل مس رفسنجان افتضاح بود. ما نمی دانیم قرار است ساپینتو چه زمانی تیمش را بشناسد! استقلال با داشتن این مربی، برف لازم ندارد چون مربی تیم خودش ترمز بچه‌ها را می کشد. او همچنان ترکیب و جای بازیکنان را تغییر می‌دهد. این همه تغییر برای یک تیم در ۱۴ هفته نوبر است.

آقای ساپینتو! از یحیی یاد بگیر؛ صادقی کمتر از محمد عمری نیست/ استقلال افتضاح بازی می‌کند/ تیم ما با این مربی به برف زمستان نیاز ندارد

وی ادامه داد: من هنوز هم تعجب می‌کنم چرا نمی خواهد قبول کند جای یامگا در دفاع نیست. یامگا می‌تواند آن جلو کنار مهدی قائدی یک زوج شبیه دیاباته و قائدی را تشکیل بدهد اما اصرار دارد که این بازیکن خارجی خوب را عقب زمین حبس کند.

بازیکن اسبق استقلال یادآور شد: وقتی حردانی که می تواند در دفاع راست بازی کند را به دفاع چپ می برد و به طور کلی جای بازیکنان را اینقدر به هم می ریزد باعث بروز مشکلاتی می شود که در نهایت استقلال بازی به بازی امتیاز از دست می دهد. اگر استقلال درست عمل می‌کرد الان باید با فاصله در صدر جدول بود نه اینکه در شرایط این چنینی قرار بگیرد.

مراغه چیان با اشاره به گلزنی دوباره بازیکن جوان پرسپولیس در مصاف با نساجی که در سیرجان هم گل زده بود گفت: مگر امیرعلی صادقی چه چیزی از محمد عمری پرسپولیس کم دارد که نمی گذارند در ترکیب بازی کند. استقلال خودش قدر مهره‌هایش را نمی داند. وقتی این همه ما می گوییم چرا ساپینتو گوش نمی کند؟ مگر ما از تیم حمایت نمی‌کنیم! پس لااقل یک نفر باید نقطه نظرات کارشناسان را بگوید شاید لااقل به دردش بخورد. اگر بلد نیست لااقل از روی دست یحیی که می تواند تقلب کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها