کد خبر : 80643

مهتاب کرامتی با این ژست هایش همه را نابود کرد + تصاویر

مهتاب کرامتی با این ژست هایش همه را نابود کرد + تصاویر

دقت کردید بعضی ها همیشه و همیشه تیپ و ظاهرشون حرف نداره؟ مثل مهتاب کرامتی؛ اما خانوم بازیگر چطوری اینقدر استایلی بی نقص و درجه یکی داره؟

شایانیوز- بسیاری از افراد به گمان این که بتونند ظاهری ویژه و منحصر به فرد داشته باشند متناوبا دنبال استایل های خاص و آیتم های عجیب و غریبی می رند که رسما در ست کردن اون ها می مونند، بعضی از افراد مثل خانوم فرشته حسینی و آقای نوید محمدزاده استایل شخصی خودشون رو دارند که شامل یک سری از آیتم ها و ست کردن های نامتعارف و غیر معمول میشه اما برای خوشتیپ بودن و داشتن یک استایل چشم نواز همیشه نباید تا به این اندازه غیر قابل پیش بینی بود، بعضی از هنرمند ها علی رغم حفظ نهایت سادگی در پوششون مثل ماهی تابان در هر مجلس می درخشند از جمله خانوم نگار جواهریان یا مثلا آقای امیر جدیدی.

با وجود تفاسیر بالا اگر به دنبال داشتن تیپ و ظاهری جذاب و چشگیر هستید به خاطر داشته باشید که لزوما نباید به دنبال سبک های عجیب و دور از انتظار برید در عوض می تویند با استایل کردن های هوشمندانه همیشه به چشم بیاید، مثل بانو مهتاب کرامتی که الحق والانصاف پریِ سینمای ایران هستند. در ادامه نگاهی می اندازیم به استایل ها و اوت فیت های خانوم مهتاب کرامتی تا ببینیم چه ویژگی های در استایل ایشون وجود داره که همیشه در مراسم تا به این حد زیبا و دل نشین حضور پیدا می کنند.

1.مهتاب کرامتی ساده پوش اما شیک پسند

با یه نگاه کلی به اوت فیت های مختلف خانوم مهتاب کرامتی خیلی سریع متوجه میشید که بارز ترین ویژگی استایل های ایشون سادگی است نه دوخت ویژه و غیر معمولی ای در انتخاب های ایشون دیده میشه و نه آیتم های منحصر به فردی که توجه رو به خود جلب کنند؛ در انتخاب پترن پارچه ها نیز مهتاب کرامتی بسیار محافظه کار است یا بهتره بگیم مینیمال پسند است و غالب اوقات هیچ گونه پترنی در اوت فیت های ایشون دیده نمیشه و همیشه به دنبال سادگی است.

مهتاب کرامتی ساده پوش اما شیک پسند

2.مهتاب کرامتی رنگی پوش اونم از نوع فصلیش

هرچه که مهتاب کرامتی در انتخاب طرح و مدل ساده پسند است و خودش رو محدود می کنه در انتخاب رنگ هیچ محدودیتی قائل نیست و تقریبا از تمامی رنگ ها استقبال می کنه البته مشخصه که دو رنگ سبز و مشکی جزو علایق ویژه ایشون به حساب میان و بیشتر از باقی رنگ ها هم در اوت فیت های خانوم کرامتی دیده میشند.

دو نکته مهم در رابطه با رنگ استایل های خانوم مهتاب کرامتی اینه که یک، حفظ تناسب با فصل برای ایشون اهمیت داره که نکته بسیار جالب توجهی است و باعث میشه که پوششون چشم نواز تر دیده بشه و دو، در ترکیب رنگ های استایل بی برو برگرد تناسب و تعادل رو برقرار می کنند تا جذابیت بصری استایلشون بهم نریزه.

مهتاب کرامتی رنگی پوش اونم از نوع فصلیش

 
3.مهتاب کرامتی آشنا به فرم اندام

یکی از مهم ترین و بارزترین ویژگی استایل هر خانوم و آقای خوشتیپ و خوش پوشی اینه که به فرم اندام خودش آشنایی داشته باشه و بدونه که چه آیتم هایی می تونه نقاط ضعف اندامش رو بپوشونه و چه آیتم هایی می تونه باعث درخشیدن نقاط قوت اندامشون بشه و خانوم مهتاب کرامتی جزو اون افرادی است که کاملا به این موضوع احاطه دارند.

به گزارش شایانیوز، با توجه به این که خانوم مهتاب کرامتی قد بلند و اندام کشیده ای دارند مانتو های بلند، بوت های بلند و شلوار های راسته و گشاد جزو انتخاب های معمولشون هستند که باعث میشه زیبایی و کشیدگی اندامشون هم بیشتر به چشم بیاد.

مهتاب کرامتی آشنا به فرم اندام

4.مهتاب کرامتی موقعیت شناس ترین

مطمئنا حضور درخشان مهتاب کرامتی در فشن شو پاریس آرمانی رو به خاطر دارید، خوب همین کافی نیست برای این که ثابت کنه خانوم مهتاب کرامتی خوب میدونه کی و کجا باید چطور لباس بپوشه؟! با توجه به سادگی ای که در انتخاب پوشش های خودشون دارند خیلی دور از انتظار نیست که ایشون اهل سبک کژوال و اسمارت کژوال باشند با این حال برای موقعیت های رسمی همیشه استایل و پوشش رسمی و فورمال رو انتخاب می کنند؛ و این هم یکی دیگه از مهم ترین دلایلی است که باعث میشه مهتاب کرامتی همیشه و در هر برنامه ای زیبا و درخشان باشه.

مهتاب کرامتی موقعیت شناس ترین

مهتاب+کرامتی+و+نیکول+کیدمن

مهتاب کرامتی و نیکول کیدمن در فشن شو پاریس جورجیو آرمانی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها