کد خبر : 80273

جاذبه سنگین استایل مهتاب کرامتی

جاذبه سنگین استایل مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی بازیگر محبوب ایرانی که با کارای خیریه و تیپای حرفه ای و جذااااابش کل اینستا رو پر کرده، حالا با نیمی از چهره اش رُخ اومده بمب!

شایانیوز- مهتاب کرامتی بازیگر خوش چهره و فوق العاده محبوبه که این روزا بیشتر خودش رو صرف انجام امور خیریه کرده و کمتر به بازیگری میپردازه. آخرین بار مهتاب کرامتی در سریال نمایش خانگی "میدان سرخ" بازی کرد که چندان هم با استقبال از طرف مردم روبه رو نشد. مهتاب کرامتی جزو چهره های بسیار دوست داشتنی و فیت برای بازیگری به شمار میاد که میشه گفت تمام ویژگی های یه سلبریتی خفن و تمام عیار رو داره و به همین خاطر هم سالیان ساله که داره با موفقیت در عرصه های مختلف میتازونه.

مهتاب خانوم که علاوه بر بازیگری و امور خیریه تو اینستا هم فعالیت های ریز و درشت بسیاری داره، به تازگی عکسی منتشر کرد که تنها نیمی از صورت او رو نشون میده. این خانوم بازیگر که هدف خودش رو برای انتشار این عکس نگفته، از دید کاربرا میخواد ثابت کنه نصف فیس خانوم به اندازه هزاران صورت تمام رُخ بازیگرای امروزی میارزه و کافیه فقط یه پست از مهتاب کرامتی تو اینستا گذاشته بشه تا کلی طرفدار بیان و بالاخواه خانوم درآن!

البته نکته جالب دیگه ای که تو این عکس خیلی به چشم میاد موضوعیه که خیلی از مردم ایران درباره اش اتفاق نظر دارن که چطوری خانوم بازیگر از هر لحاظ جوون مونده و هر چی زمان میگذره بیشتر از قبل هم جوون تر میشه و انگاری واقعا آب حیات نوشیدن این بانو. چونکه توی این عکس هیچ اثری از چین و چروک و اینکه خانوم بازیگر الان 52 سال داره، در چهرش دیده نمیشه!

q

میکاپای ملیح و منحصر به فرد مهتاب کرامتی که از همه سرتره!

بی تردید یکی از دلایلی که باعث شده مهتاب کرامتی تا به الان یه فیس خیلی خوب با پوستی بی نظیر داشته باشه که حتی تو این سن برای تبلیغات محصولات مختلف پوستی هم ازش استفاده میشه، استفاده از میکاپ های ملیح و خاصِ خودشه که هیچ جوره نمیشه منکر این شد که بر زیبایی خانوم بازیگر اضافه کرده.

مهتاب کرامتی هیچوقت مثل خیلی از بازیگرای امروزی زیر بار میکاپ آرتیستایی که با کلی کرم و لوازم آرایشی جورواجور و بدشکل سعی دارن از خودشون اسمی به جا بذارن، نرفته و همیشه با آرایش های چشم گیر ولی خیلی یواش تونسته جای خیلی از خانومای عمل کرده امروزی رو بگیره!

hghf

skjsf

ss

مهتاب کرامتی کفِ هر چی کار خیره درآورده!

مهتاب کرامتی رو شاید در کمتر فیلم و سریالی این روزا دیده باشین و علت اون همکارای خیر بی شماریه که این بازیگر داره در کل دنیا انجام میده. بعضی از بازیگرای امروزی فقط در حد هشتگ سازی و از این پیج و به اون پیج رفتن برای حمایت از برخی جنبش ها رو بلدن، ولی مهتاب خانوم عضو رسمی سازمان یونیسفه و تو کشورهای حوزه خلیج فارش میشه گفت که کمتر کسی هست که این بانوی باشخصیت و فوق العاده رو نشناسه.

درواقع همتای آنجلینا جولی آمریکایی نه تنها به خاطر استایل و سبک زندگی بی بدیل که بخاطر کارهای خیر میشه به مهتاب کرامتی نسبت داد که با تمام توان در تلاشه تا بتونه دنیا رو به جای بهتری تبدیل کنه. البته ایشون مدتی قبل در کشورهای عربی برای تبلیغ یک برند مطرح یعنی "جورجیو آرمانی" حضور یافته بود که با تیپ فوق العاده اش تونست نظر عکاسان بی شماری رو به سمت خودش جلب کنه.

 

sjghf

sgfgjgfr

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها