کد خبر : 80519

چهره جدید و عجیب سحر قریشی از نزدیک

چهره جدید و عجیب سحر قریشی از نزدیک

سحر قریشی که این روزا تو اماراته و کلا تو حال و هوای خاص خودش به سر میبره اینبار ویدیویی از خود با مویی تراشیده منتشر کرد که جالب بود.

شایانیوز-  سحر قریشی که دیگه این روزا حسابی اونور آب داره خوش میگذرونه و تو صفا سیتی کامل به سر میبره، حالا انگاری ساختن حاشیه و جنجالات خودش رو کنار گذاشته و کمی تا قسمتی به شرایط کنونی کشور واکنش نشون داده. سحر قریشی و تتلو که همیشه و همیشه در حال ساختن یه حرکت و جنجال جدید هستند ظاهرا غَلاف کردن و برای اینکه مورد خشم فالووراشون قرار نگیرن بیخیال عشق و حالشون اونور آب شدن.

سحر خانوم قریشی یه چند وقتی میشه که از تتلو جدا شده و اوایل نسبت به مواردی که پشتشون گفته میشد دائما جواب میداد تا هم سوال یکسری کاربرانشون حل بشه و هم سوژه ای جدید برای دیده شدن بشن. تتلو که البته نذاشت سحر به طور کامل از ترکیه خارج بشه و بعد روابطش با دخترا رو دوباره شروع کنه و درجا تعدادی دختر با فیس های جدید و قدیمی آورد تو خونه و فیلم و عکس باهاشون منتشر کرد.

اما سحر خانوم قریشی هم که میخواد نشون بده حال و اوضاع خوبی داره و کیفش کوکه، پشت بند هم بومرنگ و یا ویدیوهایی کوتاه استوری میذاره. مثلا همین چند روز پیش در باشگاه یه فیلم جِقله گذاشت که نشون میداد خانوم خانوما موهاشونو انگاری تراشیدن و به رنگ بلوند درآوردن.

ویدیوهایی از سحر قریشی که معلوم نیس فاز و فوزش چیییه!

البته که با توجه به اینکه سحر قریشی تنها مدتی کوتاه میشه که رفته ترکیه، اینکه یه جور نشون میده انگار خیلی وقته تو باشگاه امارات در حال تمرینه خودش یکم عجیبه!

اما در مجموع سحر قریشی از زمین و آسمون و در  و دیوار هم زیاد عکس و فیلم میذاره که این حرکتش تو خونه تتلو هم زیاد تکرار میشد اما حداقل اون موقه خانوم بازیگر نمایی زیباتر از بام ترکیه رو به فالووراش نشون میداد اما حالا در یلخی ترین حالات یچی میذاره که بگه گذاشتم!

آفتاب از کدوم طرف در اومده سحر خانوم مهربون شده شاخدار!

اما معلوم نیست آفتاب از کدوم طرف دراومده که سحر خانوم مهربون شدن! میگین چرا چون سحر قریشی در ایران بسیار مغرور بود و اصلا شاید سال تا سالم پست و استوری نمیذاشت اما حالا فاز مردم دوستی گرفته و با فالووراش کلی کوئسشن بازی میکنه و حرف میزنه.

از طرفی هم بعد از انتشار ویدیوی بالایی خب هواداران خانوم خانوما همچون سرعت نور براش ویدیو ساختن و سحر قریشی نیز برای حمایت، تعداد زیادی از فن پیج هارو استوری کرد!

Untitled

وقتی سحر قریشی واسه رو کم کنی دستاشو آتیش میزنه!

سحر قریشی و تتلو یه داستان دو ساله با هم بستن که توش صدها میلیارد پول براشون داره. سحر قریشی حالا ویدیو و عکس های بسیاری از خود منتشر میکنه که خب چون از ترکیه رفته امارات سر و وضعی عرب طور هم پیدا کرده که خب همینم خودش یه پا حاشیست و میتونه با ظاهر جدیدش نظرات رو به خوبی جلب خودش کنه، حتی بیشتر از تتلو!

سحر قریشی به تازگی ویدیویی کوتاه از خود منتشر کرد که افکت آتیش زده به دستش و بسیاری از کاربران بر این نظر بودند که گنگ خانوم داره میره بالا و با مواردی جدید داره نظر کاربر رو به خودش جلب میکنه.

وقتی تتلو از دور کمر بَنده سیگار عجیبشه و هذیون میگه!

امیر تتلو که گفته بود می خواهد با سحر قریشی ازدواج کند و رابطه سالم و صحیحی داشته باشد بعد از اینکه رابطه اش با سحر  به مشکل خورد و به قول خودش توبه کرد که دیگه بره سمت ازدواج او حالا در اظهارنظری عجیب به هواداراش گفت: یه متاهله سالم و زنده به من نشون بده من میگم تو راست میگی !! هنرمندای متاهل همه به فنا رفتن! خواننده ها شعراشون یادشون رفت!! کیریستینا آگولرا به اون خفنی ازدواج کرد تموم شد! آنجلینا، بردپیت، مارادونا، مایکل، داوینچی و...همه سر ازدواج و تباه شدن! باز بگم؟

اما همه اینهارو خیلی از کاربران گفتن هذیان گویی تتل خان هستش و تاثیرات سیگار جدیده که استفاده میکنه و قد تنه درخته!

unnamed

unnamed (1)

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها