کد خبر : 80349

سحر قریشی راهبه شد + عکس

سحر قریشی راهبه شد + عکس

سحر قریشی انگار دوباره عاشق شده و می خواد اینبار با یه استایل جدید و خفن دوباره دل ببره اما آیا این دفعه عشق خانوم بازیگر به سرانجام می رسه؟

سحر قریشی بازیگر جذاب سینما و تلویزیون که بسیار هم پرحاشیه است و یه جورایی انگار سرش درد می کنه برای حاشیه این روزها و بعد از جداش شدن از تتلو تو دبی زندگی می کنه و برخلاف زمانی که با تتلو بود کلی تو اینستاگرام فعال هست و راه به راه عکس و ویدیو از خودش منتشر می کنه!

به گزارش «شایانیوز» سحر قریشی با انتشار یک فیلم در اینستاگرام که در آن با استایل گنگ در یک باشگاه ورزشی در دبی امارات مشاهده می شود از حرکت به سمت هدف سخن گفت و برای رسیدن به اهداف خود موهایش را تراشید.

در این ویدیو که سحر قریشی با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است، استیل ورزشکاری و موهای تراشیده شده بازیگر زن سابق سینمای ایران نظر مخاطبان را جلب کرد.

سحر قریشی دوباره عاشق شده؟

سحر قریشی که با وجود سن و سال کمی داره و فقط 34 سالشه روابط عاشقانه زیادی رو تجربه کرده و بعد از علوی، اخوان و طارمی و تتلو حالا انگار دوباره داره کم کم عاشق میشه! البته این موضوع تنها مختص سحر خانوم نیست و ظاهرا ایشون رقابت سختی با گلشیفته دارن چرا که فراهانی نیز چهار باری شوهر کرده!

در واقع انتشار یک فیلم از سوی سحر قریشی در استوری اینستاگرام پرده از عاشق شدن دوباره این بازیگر زن سابق سینمای ایران برداشت و واکنش های منفی کاربران را به دنبال داشت.

در این ویدیو که سحر قریشی از شب های دبی (امارات) به اشتراک گذاشته است، آهنگ و متنی که روی تصویر قرار گرفته مضمون عاشقی دارد و به زعم کاربران این بازیگر زن سابق سینمای ایران دوباره عاشق شده است!

کاربری در واکنش به ماجرای عاشق شدن سحر قریشی پس از رابطه جنجالی با امیر تتلو نوشت: توبه گرگ، مرگه!

پیش تر سحر قریشی با ابراز ندامت از رابطه با امیر تتلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه، به دنبال کنندگانش قول داده بود دیگر عشق و عاشقی نخواهد کرد.

سحر قریشی یواش یواش داره میشه سحر تبر!

سحر قریشی بعد از رابطه با تتلو انگاری تتلویی شده! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم خانوما همونطور که میدونید دستان و پاها و حتی صورت و گردنش رو تتو زده که خب اینا به کنار!

اما به تازگی گفته هایی شنیده و البته دیده میشه که سحر قریشی به مرور داره زیباییش رو از دست میده و شبیه به چهره مشهور و منفور اینستا یعنی سحر تبر میشه!

sahar-tabar-5

سحر قریشی به فکر ترمیم تتو یا پاک کردن اون ها؟

سحر خانوم قریشی زمانی که پیش تتلو بود روی قسمت هایی از بدنش از جمله دست و پا و حتی صورتش تتوهایی زده که به خاطر اینکه از تتلو جدا شده برخی از این تتوها نصفه نیمه باقی مونده و خانوم بازیگر اگه قصد برگشتن به ایران رو داشته باشه که مجبوره راهی پیدا کنه برای پاک کردن این تتوها و اما از اونجایی که سحر اعلم کرده خیلی تمایلی برای برگشتن دوباره به ایران و کار کردن نداره به نظر خانوم تتوها و یادگاری های بودن نزد تتلو برایش جذاب هستن و دوست داره که اون ها رو ترمیم و تکمیل کنه. برای همین منظورخانوم این وزها تو دبی پیش یک خانم دکتر جذاب ایرانی که تخصص آرایشی و زیبای دارن میره و گویا قراره چهره اش و نو کنه!

unknown_307043947_1147982816150370_8865373501075556377_n (1)

unknown_307260737_542269954325003_2934304134815595832_n

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها