کد خبر : 77794

واکنش هواداران پرسپولیس به باخت دربی نقل و انتقالاتی به استقلال

واکنش هواداران پرسپولیس به باخت دربی نقل و انتقالاتی به استقلال

دو بازیکنی که جزو اهداف اصلی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی بودند و بعد از مذاکرات اولیه به این باشگاه نزدیک به نظر می‌رسیدند به باشگاه‌های دیگر پیوستند.

به گزارش ایران ورزشی، محمد خدابنده‌لو هافبک میانی ذوب‌آهن بعد از سر ‌و صدای زیادی به گل‌گهر سیرجان رفت و سجاد شهباززاده به استقلال پیوست. این اتفاق در حالی رخ داد که هر دو نفر در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس بودند اما ظاهراً پیشنهاد چرب و نرم‌تر دیگر تیم‌ها آنها را راهی اردوی رقیب و تیم متمول سیرجانی کرد.

البته واکنش هواداران پرسپولیس به هایجک گل‌گهر و استقلال از پرسپولیس جالب بود. بیشتر هواداران در فضای مجازی نوشتند از این مسأله اصلاً ناراحت نیستند و اتفاقاً همان بهتر که این بازیکنان پرسپولیسی نشدند چرا که اگر بازیکنی برای پرسپولیسی شدن تردید داشته باشد از ابتدا به کار پرسپولیس نمی‌آید.

هواداران می‌گویند بازیکن جوان و نه چندان شناخته شده‌ای مثل خدابنده‌لو یا شهبازازده 35 ساله در موقعیتی نیستند که برای پرسپولیس طاقچه بالا بگذارند و نهایی نشدن قراردادشان با پرسپولیس نشانه خوبی است. آنها مورد امین قاسمی‌نژاد را مثال می‌زنند که فصل قبل بعد از توافق اولیه با پرسپولیس به استقلال پیوست و فرجام تلخی در این باشگاه پیدا کرد و در نهایت نیم فصل از جمع آبی‌ها جدا شد. پرسپولیسی‌ها معتقدند احتمالاً چنین سرنوشتی در انتظار شهباززاده و خدابنده‌لو خواهد بود و بهتر است باشگاه و کادر فنی بدون اینکه نگران از دست دادن این مهره‌ها باشند سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها