کد خبر : 77597

باز هم بوی دربی نقل و انتقالاتی می آید این بار بر سر سجاد شهباززاده

باز هم بوی دربی نقل و انتقالاتی می آید این بار بر سر سجاد شهباززاده

فصل قبل استقلال و پرسپولیس یک دربی نقل و انتقالاتی را بر سر امین قاسمی نژاد پشت سر گذاشتند و نظر می رسد امسال هم قرار است این ماجرا برای سجاد شهباززاده تکرار شود.

پیروزی در دربی نقل و انتقالاتی بر سر امین قاسمی نژاد البته سودی برای استقلال نداشت و این مهاجم نتوانست انتظارات فرهاد مجیدی را برآورده کند. این بار هم استقلال و پرسپولیس روی سجاد شهباززاده دست گذشته اند. این در حالیست که نام سجاد شهباززاده در بین 10 نفر اول بهترین گلزنان لیگ بیست و یکم هم دیده نمی شود.

سجاد شهباز زاده در 2 لیست خرید

قبل از پایان فصل بود که مشخص شد سجاد شهباززاده در لیست خرید پرسپولیس حضور دارد. طبق شایعات مطرح شده، اکنون هم سجاد شهباززاده و سعید صادقی دو بازیکنی هستند که ممکن است به‌عنوان اولین خریدهای استقلال رونمایی شوند.

با توجه به شنیده ها به نظر می رسد استقلال امثال هم شانس بیشتری برای بردن دربی نقل و انتقالات داشته باشند. هر چند اگر ماجرا به مانند فصل قبل رقم بخورد، پرسپولیس از باخت این دربی ناراحت نخواهد بود!

استقلال سجاد شهباززاده را مردد کرد

تا سه چهار روز قبل به نظر می‌رسید کار انتقال سجاد شهباززاده به پرسپولیس نهایی و رسمی شده اما حالا این احتمال وجود دارد که آبی‌ها این مهاجم سپاهان را از چنگ قرمزها بربایند.

به گزارش ایران ورزشی، گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مالی خود را به شهباززاده ارائه کرده و این بازیکن از مسئولان این باشگاه فرصت خواسته تا در این باره تصمیم‌گیری کند اما یک پیشنهاد شاید مسیر شهباززاده را باز هم از پرسپولیس دور کند.

گویا باشگاه استقلال علاقه دارد تا یک‌بار دیگر شهباززاده پیراهن این تیم را بپوشد و همین مسأله این مهاجم را مردد کرده است. یکی از دلایلی که فصل گذشته باعث شد شهباززاده پرسپولیسی نشود همین سابقه استقلالی بودن او بوده و در صورتی که این مهاجم همچنان بخواهد دور از حواشی موجود فوتبال خود را ادامه دهد، شاید دوباره آبی‌پوش شود.

هر چه هست این بازیکن فعلاً از پرسپولیسی‌ها فرصت خواسته تا تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند، اما شاید در این بین یک هایجک رخ بدهد. این اتفاقات در حالی رخ داده که مسئولان پرسپولیس تا شب گذشته پیگیر پاسخ نهایی شهباززاده بودند، اما او اعلام نکرده که تصمیم نهایی‌اش چه خواهد بود. روز گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت سجاد شهباززاده و اینکه با باشگاه استقلال هم صحبت کرده گفت: سؤال یک باشگاه دیگر را از من می‌پرسید؟! این بازیکن با ما هم صحبت داشته ولی خودش باید انتخاب کند.

 


 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها