کد خبر : 77627

سروش رفیعی به شماره پیراهنش در بازگشت به پرسپولیس هم فکر کرده

سروش رفیعی به شماره پیراهنش در بازگشت به پرسپولیس هم فکر کرده

از حدود یک هفته قبل گفته می شود حضور سروش رفیعی در پرسپولیس قطعی و نهایی است و فقط باید توافق نهایی بر سر مسائل مالی حاصل شود.

به گزارش ایران ورزشی، البته سروش فصل قبل به خاطر همین مسائل مالی به پرسپولیس نیامد و قراردادش با سپاهان را تمدید کرد پس این موضوع نمی تواند کوچک باشد. با این حال قول رفیعی به پرسپولیس باعث شده خیلی‌ها این انتقال را نهایی بدانند و شاید همین امروز و فردا او را دوباره سرخپوش ببینیم.

نکته جالب اینکه او در مصاحبه تلویزیونی اندک احتمالات باقیمانده در خصوص منتفی شدن این قرارداد را هم از بین برد و گفت: «شانس پرسپولیس نسبت به بقیه تیم‌ها برای جذب من بیشتر است.»

گفته می شود سروش رفیعی دنبال پیراهن شماره 7 پرسپولیس است که در یک مقطع هم صاحبش بود اما الان صاحبی ندارد. با حضور سروش رفیعی در پرسپولیس یحیی می‌تواند به پیدا کردن یک ترکیب قدرتمند در مرکز زمین دلخوش باشد چرا که بعد از قطعی شدن عدم بازگشت نوراللهی حالا او علاوه بر جذب سروش رفیعی باید میلاد سرلک را هم در تیمش نگه دارد و با در نظر گرفتن اینکه با رضا اسدی تمدید نخواهد شد و شرایط محمد شریفی مشخص نیست داشتن تنها کمال کامیابی‌نیا نمی‌تواند تضمین کنده شرایط خوبی در مرکز زمین باشد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها