کد خبر : 77479

ضرب شصت نقل و انتقالاتی سپاهان با جذب کاپیتان پرسپولیس

ضرب شصت نقل و انتقالاتی سپاهان با جذب کاپیتان پرسپولیس

جنگ نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان در دو سه فصل اخیر به یکی از جذابیت های فصل جا به جایی بازیکنان تبدیل شده است. حالا هم شنیده می شود که سید جلال حسینی در رادار سپاهان قرار دارد.

پرسپولیس توانست دفاع راست خوب سپاهان یعنی دانیال اسماعیلی فر را به اردوی خود بیاورد. انتقالی که از آن به عنوان یکی از علل جدایی نویدکیا از سپاهان نیز یاد می شود. در کنار آن قرمزها نیم نگاهی هم به سجاد شهباززاده دارند.

سپاهان هم در فصل قبل با گرفتن شهریار مغانلو ضرب شصت نقل و انتقالاتی به پرسپولیس نشان داد و اکنون خبرورزشی گزارش داده که ظاهرا زردهای فوتبال ایران بدشان نمی آید سیدجلال حسینی را احتمالا در آخرین سال فوتبال حرفه ای او به خدمت بگیرند.

سیدجلال حسینی سال ها بازیکن سپاهان بوده و با این تیم سه قهرمانی لیگ برتر را دارد. از سوی دیگر پرسپولیس هنوز برای تمدید قرارداد کاپیتان 40 ساله خود پا پیش نگذاشته است. اگر این شایعه نقل و انتقالاتی به حقیقت منجر شود، شاید سپاهان نتواند با توجه به سن و سال سید جلال از او در بازی های زیادی استفاده کند اما ضرب شصت نقل و انتقالاتی سنگینی با جذب کاپیتان پرافتخار پرسپولیس به رقیب نشان داده است!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها