کد خبر : 76975

داستان تازه‌ای بین سید جلال حسینی و کادر فنی پرسپولیس شروع شده

داستان تازه‌ای بین سید جلال حسینی و کادر فنی پرسپولیس شروع شده

سید جلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی سه بازیکنی بودند که در فاصله 24 ساعت مانده به بازی شهرخودرو از لیست خط خوردند بدون اینکه مصدوم شده باشند.

به گزارش ایران ورزشی، بلافاصله بعد از خبر خط خوردن این سه بازیکن گفته شد چون هر سه نفر بدون اجازه کادر فنی به مجموعه ورزشی سیدجلال رفته و با بیرانوند والیبال بازی کرده‌اند از سوی کادر فنی خط خورده‌اند. چند ساعت بعد سیدجلال در واکنشی تند و سخت به این شایعه اعلام کرد هرگز بی‌انضباطی نکرده و نمی‌داند دلیل خط خوردنش چیست.

در حالی که عالیشاه و فرجی واکنشی به خط خوردن از لیست نشان نداده بودند سیدجلال مصاحبه عجیبی انجام داد و حرف‌هایی زد که در آن نشانه‌های عصبانیت از تصمیم کادر فنی پرسپولیس مشهود بود. او انجام صحبت‌های بیشتر را به بعد از پایان فصل حواله کرد اما مشخص بود داستان تازه‌ای بین او و کادر فنی پرسپولیس شروع شده که البته ریشه در ماه‌های گذشته و اتفاقات قبلی دارد.

سیدجلال در اظهار نظر بعدی کوتاه آمد و گفت فعلاً حرفی نمی‌زند اما شایعات در مورد او شروع شد و بسیاری به این نکته اشاره کردند که پایان کاپیتان در پرسپولیس نزدیک است بخصوص اینکه خودش هم صراحتاً گفت نمی‌داند که فصل بعد در پرسپولیس حضور خواهد داشت یا نه. از سوی دیگر با توجه به اینکه قرارداد کاپیتان 40 ساله پرسپولیس تمام شده و خبری از تمدید قرارداد با او نیست شایعات قوی‌تر هم شد و اینکه حسینی را دیگر با پیراهن شماره 4 پرسپولیس نخواهیم دید.

صبح دیروز اما برگ دیگری از این داستان ورق خورد و یحیی هر سه بازیکن را بخشید تا بیشتر از این آتش حاشیه‌های مربوط به کنار گذاشتن سیدجلال دامن او را نگیرد. بالاخره حسینی بازیکن فوق‌العاده محبوبی است و هواداران از کنار نام او براحتی عبور نخواهند کرد. یحیی هم که نمی‌خواست در بازی با شهرخودرو این حاشیه تیمش را در زمین به آشوب بکشاند دستور به بازگشت خط خورده‌ها داد. یحیی در آخرین مصاحبه مفصل خود گفته بود سیدجلال باید خودش در مورد خودش تصمیم بگیرد و اینچنین توپ را به زمین او انداخته تا با احترام کنار برود اما سیدجلال انگار نه حاضر به بازنشستگی است نه یحیی می‌تواند او را کنار بگذارد. جالب اینکه دیروز شایعه شد با توجه به اینکه بازی با شهرخودرو آخرین بازی خانگی پرسپولیس در این فصل به حساب می‌آید سیدجلال از هواداران پرسپولیس خداحافظی خواهد کرد که این شایعه هم تکذیب شد. اوضاع وقتی پیچیده شد که ساعاتی قبل از شروع بازی، با وجود حضور سیدجلال در اردوی تیم، نام او از لیست بازی با شهرخودرو خط خورد! با وجود رفت و آمد  حسینی به لیست پرسپولیس و خواباندن غائله حالا همه پرسپولیسی‌ها، رسانه‌ها و البته دشمنان پرسپولیس بشدت منتظر این هستند تا ببینند کاپیتان قرمزپوشان آخر فصل چه حرف‌های تازه‌ای خواهد زد و درباره علل ناکامی تیمش در راه رسیدن به قهرمانی چه می‌خواهد بگوید و چه نفراتی را سیبل می‌کند؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها