کد خبر : 77257

هشتگ اخراج یحیی گل محمدی از پرسپولیس ترند اول توییتر شد

هشتگ اخراج یحیی گل محمدی از پرسپولیس ترند اول توییتر شد

بعد از شکست مقابل آلومینیویم اراک و از دست دادن جام حذفی کادر فنی پرسپولیس بشدت مورد فشار انتقادات قرار گرفت اما همچنان کورسوی امیدی برای رسیدن به استقلال در لیگ برتر وجود داشت که مساوی با ذوب‌آهن و سپس شکست مقابل سپاهان کاخ آرزوهای پرسپولیسی‌ها را فرو ریخت و رویای دبل هت‌تریک نقش برآب شد.

به گزارش ایران ورزشی، با قهرمانی استقلال آن هم سه هفته مانده به پایان فصل، یحیی گل‌محمدی و کادرش زیر رگبار انتقادات در فضای مجازی قرار گرفته و به گونه‌ای له شدند اما اتفاقات ورزشگاه تبریز و بازی تراکتور دوباره تا حدودی هواداران پرسپولیس را علیه تیم‌های رقیب‌شان متحد کرد و انتقادات فروکش کرد.

پرسپولیس در دو بازی نسبتاً فرمالیته شهرخودرو و فجر تیم‌های سقوط کرده به دسته پایین‌تر را به سختی شکست داد و نایب قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا حداقل از نظر آماری شرایط بدی نداشته باشد. در عین حال نقل و انتقالات خیلی زود کلید خورد و ضمن اینکه نام‌های امیدوارکننده‌ای به گوش هواداران خورد، بیرانوند و پورعلی ‌گنجی هم جذب شدند و هواداران ضمن امیدواری به فصل آینده به نوعی بی‌خیال انتقاد از کادر فنی شدند.

با این حال در اتفاقی عجیب و مشکوک دو روز قبل و در تعطیلات سه روزه اخیر به یکباره هشتگ اخراج یحیی گل‌محمدی در فضای مجازی راه افتاد و عجیب‌تر اینکه در توئیتر فارسی تبدیل به ترند اول شد!

این اتفاق باشگاه پرسپولیس را به واکنش واداشت تا روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای خواستار اتحاد هواداران شود و از آنها بخواهد آب به آسیاب دشمنان پرسپولیس نریزند. باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم خواست انشقاق آنها در این مقطع به تیم لطمه خواهد زد و از آنجایی که برنامه‌های خوبی برای جذب بازیکنان جدید دارند و فعالیت نقل و انتقالاتی در این شرایط سخت خواهد شد، آنها را به آرامش دعوت کرد. در پی این اتفاق برخی صفحات پرسپولیسی نیز با دعوت هواداران به حفظ آرامش و اتحاد مقابل جریانی که در فضای مجازی راه افتاده، ایستاده‌اند که باید دید زور کدام‌یک بیشتر خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها