کد خبر : 77063

یحیی فقط این ۶ بازیکن را می‌خواهد

یحیی فقط این ۶ بازیکن را می‌خواهد

شایعات زیادی در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس به گوش می رسد اما سرمربی سرخ ها نفرات مورد نظر خود را اعلام کرده است.

به گزارش فرهیختگان ، اخبار نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس لحظه‌به‌لحظه هیجان‌انگیزتر می‌شود، تیمی که بعد از پنج‌سال قهرمان شدن در لیگ برتر امسال شانس قهرمان‌شدن را از دست داد و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاد حالا در نقل‌وانتقالات تابستانی در تلاش است با جذب بازیکنان مطرح شانس خود را برای بهبود وضعیت و حرکت به‌سمت قهرمانی بیشتر کند.

طی روزهای گذشته نام‌های بسیاری برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است اما ظاهرا لیست اصلی یحیی گل‌محمدی شامل تعداد کمی بازیکن است و باشگاه سرخ پایتخت مشغول مذاکره با این نفرات است؛ هرچند خود یحیی تاکید کرده لیست خرید نداده اما مذاکرات باشگاه با گزینه‌ها که حداقل دومورد آن علنی شده چیز دیگری می‌گوید!یحیی گل‌محمدی لیست نفرات اصلی موردنظرش را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تا زمینه جذب آنها فراهم شود.

طبق شنیده‌ها، در این لیست نام ۶بازیکن قرار گرفته و درصورت جذب این نفرات تیم نیازی به جذب نفرات دیگر ندارد. در این لیست نام علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، سعید صادقی و دانیال اسماعیلی‌فر قرار گرفته که البته تا اینجای کار زمینه جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی فراهم شده است.

 

پیگیری‌ها نشان داده که در گفت‌وگوهای اولیه یحیی گل‌محمدی با شهباززاده، رفیعی و اسماعیلی‌فر هر سه بازیکن سپاهان برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند. یحیی بعد از اینکه تایید اولیه را از این سه بازیکن گرفته از باشگاه خواسته زمینه جذب این سه بازیکن را فراهم کند. گفته می‌شود این سه سپاهانی از باشگاه خواسته‌اند بعد از پایان لیگ مذاکرات را با پرسپولیس آغاز کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها