کد خبر : 77154

فرهاد از اسفند ماه سال 1400 در فکر رفتن بود

فرهاد از اسفند ماه سال 1400 در فکر رفتن بود

روزنامه اماراتی مدعی شد که مدیران کلبا از اسفند سال گذشته مذاکره با مجیدی را شروع کرده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که استقلال قهرمانی خود را قطعی کرده و برای جشن آماده می شد، یک شایعه عجیب مطرح شد؛ این شایعه در هیاهوی جشن جدی گرفته نشد تا این که روز گذشته با پیام خداحافظی فرهاد مجیدی به واقعیت پیوست و این مربی تنها چند روز بعد از قهرمانی تیم خود با هواداران خداحافظی کرد تا مربیگری خود را در امارات ادامه دهد.

مجیدی و تیمش طلسم سنگینی را برای قهرمانی شکستند و در این راه رکوردهای قابل توجهی هم به جای گذاشتند. همه آماده ارائه لیست برای فصل بعد بودند ولی مجیدی از طریق حساب کاربری خود در اینستاگرام با هواداران تیمش خداحافظی کرد تا برای چالش جدیدی که پیش رو دارد آماده شود. هدایت تیم الاتحاد کلبا در لیگ حرفه ای امارات، مقصد بعدی فرهاد مجیدی عنوان شده است.

فرهاد که پس از بازی در باشگاه های الوصل، شباب الاهلی، العین و النصر شناخت خوبی از فوتبال امارات دارد و اماراتی ها هم به خوبی او را می شناسند تصمیم گرفته تا مربیگری  در خارج از ایران را از این کشور شروع کند. بخش ورزشی یک روزنامه اماراتی مدعی شد مدیریت کلبا از اسفند ماه مذاکرات خود را با مجیدی برای هدایت "ببرها" در فصل جدید آغاز کرده بود.

از سرمربی 59 ساله صرب (یووانوویچ) و فرهاد مجیدی به عنوان دو گزینه جدی هدایت کلبا یاد شده است.

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی با کسب 19 پیروزی و 11 تساوی به اولین تیم تاریخ لیگ ایران تبدیل شد که فصل را بدون شکست به پایان می رساند. این تیم همچنین با کسب 68 امتیاز، رکورد بیشترین امتیاز قهرمان لیگ را در یک فصل شکست و از رقیب سنتی خود پرسپولیس و سپاهان اصفهان که برای قهرمانی در ادوار قبل تا 67 امتیاز رسیده بودند، پیشی گرفت.

البته سرمربی قهرمان لیگ برتر ایران تنها گزینه هدایت کلبا نیست. برخی از منابع خبری از رقابت مجیدی با یووانوویچ صرب خبر می دهند؛ این مربی 59 ساله سابقه هدایت تیم ملی امارات و باشگاه النصر در این کشور را به عهده داشته و آخرین تیم تحت هدایت او پاناتینایکوس یونان بود. الاتحاد کلبا فصلی را که استقلال قهرمان لیگ برتر ایران شد، با رتبه یازدهمی لیگ 14 تیمی امارات به پایان رساند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها