کد خبر : 75645

برنامه اصلی فرهاد مجیدی فاش شد

برنامه اصلی فرهاد مجیدی فاش شد

دیدار دوستانه تیم‌های استقلال و فجر سپاسی در حالی با نتیجه ۴ بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید که حریف تدارکاتی این تیم هرگز نتوانست فرصت چندانی روی محوطه جریمه تیم استقلال به دست بیاورد.

به گزارش خبرورزشی، حضور رافائل سیلوا، محمد دانشگر و دیگر ارکان خط دفاعی استقلال باعث شد این تیم در هر ۳ وقت ۳۰ دقیقه ای بازی مقابل حریف تدارکاتی اش از شیراز هرگز فرصت چندانی به فجر سپاسی ندهد. به ویژه در دو وقت ابتدایی که استقلال با ترکیب اصلی ترش در زمین حضور داشت.

همین موضوع باعث شد سید حسین حسینی که به عنوان اولین دروازه‌بان استقلال در این دیدار برای تیمش به میدان رفته بود در مدت زمان حضور در ترکیب استقلال محک چندانی نخورده و خیلی تحت فشار قرار نگیرد.

فجر در معدود فرصت‌هایی که داشت در دقیقه ۸ بازی توسط میلاد کمندانی شوتی را روانه دروازه استقلال می کند که آن هم از کنار دروازه به بیرون می رود. در ادامه آن دیدار و در مدت زمان حضور علیرضا رضایی به جای حسینی، فشار تیم فجر بیشتر شد و دروازه‌بان جوانتر استقلال در یکی دو نوبت توانست مانع از باز شدن دروازه تیمش و تغییر نتیجه امیدوارکننده ۴ بر صفر مقابل حریف تدارکاتی اش باشد.

حالا و در شرایطی که استقلال تا پیش از دیدار با سپاهان قرار است با تیم هوادار تهران نیز یک بازی دوستانه داشته باشد قطعا فرهاد مجیدی از تیم رضا عنایتی توقع دارد دروازه‌بانش را تحت فشار بیشتری قرار بدهد تا حسینی در دیدار با سپاهان که بی شک خودش دروازه‌بان اصلی استقلال خواهد بود در مواجهه با بهترین خط حمله لیگ و در مواجهه با مغانلو و شهباززاده یا دانیال اسماعیلی فر از آمادگی بیشتری برخوردار باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها