کد خبر : 75198

یک اتفاق غیرممکن در استقلال

یک اتفاق غیرممکن در استقلال

مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال در مراسم هم اندیشی باشگاه با حضور پیشکسوتان در رابطه با خصوصی سازی از خواسته مهم اش نسبت به امتیازات تیم استقلال در فصل جاری حرف زد.

به گزارش خبرورزشی، مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال در تاریخ هفتم اسفندماه سال گذشته و زمانی که در جلسه هم اندیشی برای موضوع خصوصی‌سازی باشگاه استقلال مشغول صحبت بود در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به روند خوب نتیجه گیری تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر بیست و یکم گفت: «ما باید به تک بازیکنان مان کمک کنیم تا در بازی‌های بعدی امتیازاتی بیاورند که برای اولین بار یک تیم قهرمان به آن امتیاز رسیده باشد. از روز اولی که با فرهاد مجیدی نشستم به او گفتم ۷۵ امتیاز می خواهم و ایمان دارم که می‌تواند آن را به دست بیاورد».

کسب احتمالی این امتیاز در حالی بود که تیم استقلال باید در دیدار مقابل پیکان بیش از یک امتیاز کسب می‌کرد، اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد تا استقلال نتواند در بازی‌های باقی مانده اش در فصل جاری لیگ برتر به اندازه مورد نظر مدیرعامل استقلال که گفته بود، ایمان دارد مجیدی به آن دست می‌یابد برسد.

تیم استقلال با کسب نتیجه تساوی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل پیکان به عدد ۵۶ در ستون امتیازات جدول رده‌بندی دست یافت. با این احتمال که استقلال هر شش مسابقه باقی مانده خود تا پایان فصل را نیز با برد پشت سر بگذارد و ۱۸ امتیاز کامل را کسب کند، این تیم به مجموع امتیازی ۷۴ دست خواهد یافت. اتفاقی که بسیاری از کارشناسان آن را به شدت سخت و برخی ناممکن می دانند.

 

 

قول و قرار مجیدی و آجرلو از میان رفت! / عصبانیت فرهاد فقط به خاطر نساجی نبود

استقلال برای رسیدن به امتیاز ۷۵ مورد نظر مدیر عامل باشگاه باید ۱۹ امتیاز دیگر بیاورد که با شرایط موجود این مهم غیر ممکن خواهد بود.

شاید یکی از دلایل عصبانیت فرهاد مجیدی طی روزهای پس از بازی مقابل پیکان (که همان شب نیز در نشست خبری صحبت های تندی علیه کمیته داوران انجام داد و گفت تیمش ده نفر هم نمی بازد و می خواهد بازی با ۹ نفر را هم تمرین کند) همین مسأله باشد.

نرسیدن مجیدی به امتیاز مورد نظر مدیرعامل باشگاه را می توان دومین ناکامی فرهاد مجیدی طی هفته اخیر همزمان با شکست مقابل نساجی در در چارچوب مسابقات جام حذفی دانست که این تیم را از دستیابی به یکی از دو جام معتبر فوتبالی کشور در فصل ۰۱-۱۴۰۰ ناکام گذاشت.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید در یکی از حساسترین دیدارهای پیش رویش تا پایان فصل روز ۱۴ اردیبهشت در اصفهان به مصاف تیم سپاهان برود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها