کد خبر : 74930

اعتراف فرهاد مجیدی: پرسپولیس سرسخت ترین حریف است

اعتراف فرهاد مجیدی: پرسپولیس سرسخت ترین حریف است

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش برای پیروزی مقابل نساجی نباید اشتباه کند.

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال بعد از ظهر یک‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی درباره درگذشت بیت‌الله خندان اظهار کرد:‌ فکر می‌کنم از سال ۷۶ به استقلال آمدم، آقای خندان را می‌شناختم. یادم است وقتی ناصر حجازی سرمربی استقلال بود، در آبادان گل زدم و بیت‌الله خندان به پشتم زد و گفت «دمت گرم مجیدی». او همیشه صلاح تیم را می‌خواست و می‌خواهم به او بگویم دمت گرم آقای خندان!

او در ادامه درباره تقابل تیمش مقابل تیم نساجی گفت: تیم نساجی، تیمی شهر پدری‌ام است. خوشحالم نساجی نتایج خوبی گرفته است و امیدوارم حمایت‌های لازم صورت بگیرد و این تیم بتواند در ورزشگاه خودش در کنار هوادارانش بازی کند. بازی کردن مقابل تیم‌های الهامی بسیار سخت است. ما در بازی رفت لیگ برتر کار سختی مقابل نساجی داشتیم و ممکن بود بازنده شویم. ما برای این که پیروز شویم باید با حداقل اشتباه بازی کنیم. در جام حذفی جای اشتباه وجود ندارد.

مجیدی افزود:‌ بازی فردا برای ما بسیار مهم است و این بازی  جام حذفی است و به دنبال پیروزی در این مسابقه هستیم.

او درباره حضور هواداران و در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست از ظرفیت کامل تماشاگران استفاده شود؟ گفت: این که چه تعداد تماشاگر به استادیوم بیاید در حیطه کاری من نیست. جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. با شناختی که از تیم نساجی دارم، فکر می‌کنم بازی پرگلی را شاهد خواهیم بود.

وی درباره شرایط زمین تمرین تیمش گفت: ما تا آخر این فصل فکر می‌کنم در انقلاب تمرین کنیم. شرایط زمین بسیار خوب است و فکر می‌کنم تا آخر فصل در این زمین تمرین حضور داشته باشیم.

سرمربی استقلال درباره شرایط تیمش برای قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر گفت: من در نشست‌های قبلی گفتم. تیم من شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است. تیم ما یکدل است. شما بازیکنان ذخیره من را ببینید، متوجه می‌شوید که همه اتحاد دارند. همدلی مهم‌ترین رمز موفقیت ما بوده است. ما کار بسیار سختی داریم. هنوز از نظر من پرسپولیس سرسخت‌ترین رقیب ما است و هیچ چیزی تمام نشده است و باید با تمام قوا به میدان برویم.

مجیدی درباره رای کمیته انضباطی و محرومیت تعلیقی یک جلسه‌ای‌اش خاطرنشان کرد: به کمیته انضباطی و این رای احترام می‌گذارم و نمی‌دانم این رای برای آن صحنه بوده است یا صحنه دیگر اما به این رای احترام می‌گذارم.

 او درباره شرایط محمدحسین مرادمند برای بازگشت به استقلال گفت:‌ درباره این مساله هر نکته‌ای باشد، در رسانه رسمی باشگاه منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها