کد خبر : 75612

نماینده هافبک پرسپولیس چراغ خاموش در قطر مشغول است!

نماینده هافبک پرسپولیس چراغ خاموش در قطر مشغول است!

از فوتبالیست‌های امروزی هر چیزی که بگویید برمی‌آید. انگار همه بازیکنان لیگ برتری همزمان با چند مشاور کار می‌کنند و آنقدر حساب شده حرکت می‌کنند که خیلی سخت شود حرکت بعدی‌شان را پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایرن ورزشی، در حالی که درویش اطمینان خاطر داده میلاد سرلک قراردادش با پرسپولیس را تمدید خواهد کرد هیچ گامی از سوی این بازیکن برای تمدید قرارداد برداشته نشده و بعد از انتشار پیشنهادی قطری، نگرانی‌ها در مورد جدایی او بیشتر شده است.

در این میان کادر فنی پرسپولیس هم مثل هواداران این تیم نگران جدایی هافبک شماره 10 ای است که با رسیدن به پیراهن پرسپولیس ملی‌پوش هم شد و بعید نیست به جام جهانی هم برود. با این شرایط خبر می‌رسد میلاد سرلک در قطر نماینده دارد؛ فردی که دنبال رایزنی با تیم‌های قطری است تا به این بازیکن رسماً پیشنهاد بدهند.

منتشر شدن خبر روز گذشته از زبان خبرنگار قطری هم در همین راستاست و به نظر می‌رسد فعالیت‌های این آقای نماینده به نتایج خوبی ختم شده است. با این حساب احتمال جدایی سرلک از پرسپولیس زیاد شده و او هم مثل شجاع، کنعانی و نوراللهی می‌رود تا پولی به جیب بزند و البته برای جدایی‌اش هم دلیل عقلانی دارد؛ پیشنهاد سه چهار برابری قطری‌ها در مقابل بالاترین رقم پیشنهادی پرسپولیس همیشه برنده است.

به نظر می‌رسد همان طور که پیش‌بینی می‌کردیم سرلک باشگاهش را در همین حالت انتظار قرار خواهد داد تا به یکی از چرب و نرم‌ترین پیشنهادهایش جواب بدهد و آن وقت با علم کردن رقم بالای پیشنهاد دلاری‌اش، باشگاه پرسپولیس را برای تمدید قرارداد تسلیم و هواداران را برای جدایی‌اش مجاب کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها