کد خبر : 75486

پالس مثبت شماره 10 پرسپولیس برای تمدید قرارداد

پالس مثبت شماره 10 پرسپولیس برای تمدید قرارداد

در بحث تمدید قراردادها نام میلاد سرلک به خاطر ثباتش در ترکیب تیم پرسپولیس طی دو فصل اخیر حتماً در اولویت خواهد بود. اولویتی که ظاهراً هنوز یحیی به‌صورت رسمی به باشگاه اعلام نکرده است!

به گزارش ایران ورزشی، با وجود این طبیعی است که باشگاه مذاکرات اولیه را با بازیکن شماره 10 انجام دهد و جواب‌هایی هم گرفته باشد.

طی روزهای گذشته شایعاتی در مورد تمدید قرارداد سرلک به گوش می‌رسید که او خواستار بند فسخ در صورت لژیونر شدنش بوده که مدیرعامل باشگاه تکذیبش کرد. با وجود این به نظر می‌رسید سرلک فعلاً باشگاه را سر کار بگذار تا این چند هفته هم تمام شود و به پیشنهادهای آن سوی آب‌های خلیج فارسی‌اش جواب دهد که به نظر می‌رسد فعلاً پیشنهادی در کار نیست یا اگر هم هست جدی نشده و به‌صورت رسمی مطرح نشده است.

دیروز رضا درویش مدیرعامل سرخ‌ها در واکنش به این سؤال که آیا سرلک با هدف لژیونر شدن، از این باشگاه جدا خواهد شد گفت: سرلک چرا باید جدا شود؟ به ما اعلام آمادگی کرده تا قراردادش را با تیم تمدید کند و مذاکراتی هم باهم داشته‌ایم.

این خبر تازه درویش است که نشان می‌دهد سرلک برای ماندن پالس مثبت فرستاده و باشگاه هم حتماً با آغوش باز از این مسأله استقبال می‌کند. هر چند ظاهراً سرلک قولی برای ماندن نداده و صحبت درویش هم آنقدر محکم و متقن نیست که بتوان گفت این بازیکن حتماً در پرسپولیس خواهد ماند اما فعلاً جو به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد سرلک را فصل بعد هم در پرسپولیس خواهیم دید.

با وجود این به نظر می‌رسد تا روزی که این مسأله رسمی نشده و روی کاغذ نیامده باید به همه چیز شک کرد و منتظر هر اتفاقی بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها