کد خبر : 75101

شرط و شروط ستاره های پرسپولیس برای تمدید / پرسپولیس می تواند مهدی ترابی را نگه دارد؟

شرط و شروط ستاره های پرسپولیس برای تمدید / پرسپولیس می تواند مهدی ترابی را نگه دارد؟

در انتهای فصل چند بازیکن استقلال و پرسپولیس قراردادشان به اتمام می رسد و پیشنهاداتی از لیگ‌های خلیج فارس به آنها ارائه شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ در پرسپولیس شرایط نسبت به استقلال فرق می کند. یحیی گل محمدی روزهای بدی را با پرسپولیس سپری می کند و معلوم نیست او در فصل آینده سکان دار هدایت این تیم باشد. اما در بین بازیکنان فعلی قرارداد میلاد سرلک و مهدی ترابی دو ستاره سرخپوشان به پایان می رسد و وضعیت آنها هنوز مشخص نیست.

یکی از این بازیکنان مهدی ترابی است که قراردادش در پایان فصل جاری به پایان رسیده و می‌تواند آزادانه به هر تیمی دلش خواست برود.

مهدی ترابی با ۹ پاس گل در جدول بهترین پاسورهای لیگ پس از سعید صادقی از گل گهر سیرجان (با ۱۰ پاس) گل دوم و درتیم خودش بهترین است. چندی پیش شماره ۹ دو شرط برای رضا درویش و باشگاه پرسپولیس برای تمدید گذاشت؛ اولین شرط او پرداخت طلب یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی‌اش بود که ظاهرا از دوران مدیریت اسبق پرداخت نشده است. دومین شرط ستاره خط میانی پرسپولیس تسویه حساب فصل جاری است. مهدی ترابی خواسته بود تا دو سوم از مبلغ قراردادش واریز شود تا بعد در خصوص تمدید قرارداد صحبت کنند. ظاهرا هیچ یک از این دو شرط انجام نشده و بعید است ترابی فعلا تمدید کند!


 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها