کد خبر : 75552

مقصر بحران دفاعی پرسپولیس مشخص شد

مقصر بحران دفاعی پرسپولیس مشخص شد

یحیی گل محمدی که درچند فصل اخیر کمتر دیده بودیم به اشتباهات فنی اش اعتراف کند به نوعی بخشی از تقصیرات در خصوص ضعف خط دفاعی تیمش را متوجه خودش دانست.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در این فصل آمار خوبی در خط دفاعی خود نداشته و سرخ ها نسبت به سال های گذشته گل های بیشتری دریافت کرده اند. موضوعی که باعث شده حالا صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی کمی دور از دسترس آنها باشد. اما یکی از انتقاداتی که علیه یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس مطرح شده تغییرات زیاد در خط دفاعی بوده است.

اتفاقی که باعث شد تا هنوز هم مشخص نشود زوج اصلی خط دفاعی این تیمدر لیگ بیست و یکم را کدام ۲ بازیکن تشکیل می دهند. همین عدم ثبات در نهایت گریبان این تیم را گرفت تا بدترین آمار گل خورده برای پرسپولیس در ۶ فصل اخیر ثبت شود.

با این حال یحیی گل محمدی که درچند فصل اخیر کمتر دیده بودیم به اشتباهات فنی اش اعتراف کند به نوعی بخشی از تقصیرات در خصوص ضعف خط دفاعی تیمش را متوجه خودش دانست.

 

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین تیمش درباره انتقادها به تیمش درباره تغییرات زیاد در خط دفاعی این تیم گفت: «بله یک مقدار این تغییرات زیاد بود. یک مقدار به تغییرات سیستمی بر می‌گشت. یک مقدار هم به مصدومیت بازیکنان مربوط بود. نتوانستم زوجی که باید داشته باشیم را انتخاب کنیم. در هر صورت فکر می‌کنم که در مجموع می‌توانستیم این ثبات را بیش‌تر کنیم»

۲۴ هفته از لیگ برتر گذشته است و باید دید در نهایت سرمربی پرسپولیس در ۶ هفته پایانی پای حرفی که امروز زد خواهد ایستاد یا همچنان خط دفاعی سرخ ها تغییر خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها