کد خبر : 75536

تصمیم سید جلال حسینی برای آینده اش مشخص شد

تصمیم سید جلال حسینی برای آینده اش مشخص شد

روزنامه ایران ورزشی در گزارش امروز خود از تصمیم سیدجلال حسینی برای آینده اش خبر داده است.

مثل لیونل مسی که دوست دارد فصل آخر فوتبالش را در نیوولز اولد بویز آرژانتین بازی کند و کفش‌ها را در خاستگاهش بیاویزد سیدجلال حسینی هم دوست دارد در ملوان بندرانزلی فوتبالش را تمام کند بخصوص که ملوان در دوقدمی بازگشت به لیگ برتر است و این می‌تواند یک پایان فوق‌العاده برای پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر باشد. با این حال همان طور که احتمالاً شرایط به مسی اجازه نخواهد داد به آرژانتین برگردد سیدجلال هم فعلاً قصد بازگشت به ملوان و بازی برای تیم شهرش را ندارد.

از سوی دیگر بحث اضافه شدن او به کادر فنی پرسپولیس هم مطرح شد. این مسأله از جایی بیرون آمد که دوستداران پرسپولیس و نزدیکان به تیم دنبال فرمولی برای خروج محترمانه کاپیتان از اسکواد تیم می‌گشتند تا بیرون نشاندن‌های او بیش از این حرمتش را خدشه‌دار نکند. از این‌رو بحث مربی – بازیکن شدن سیدجلال مطرح شد. چیزی که اواخر دوران بازیگری کریم باقری به او هم پیشنهاد شده بود اما باقری هم با این پیشنهاد کنار نیامد. حالا سیدجلال هم چنین  چیزی را نپذیرفته و دوست ندارد به بهانه قرار گرفتان نامش در لیست کادر فنی، لذت بازی کردن با پیراهن شماره 4 سرخ را از دست بدهد. 

سیدجلال حسینی دوست دارد یک فصل دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند. خودش این پیشنهاد را به باشگاه داده و باشگاه و کادر فنی هم برای حفظ حرمت او حتماً از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد. 

با این حساب هر اتفاقی که آخر این فصل برای پرسپولیس بیفتد و حتی اگر به تعداد جام‌های حسینی چیزی اضافه نشود او در پایان این فصل هم خداحافظی نخواهد کرد و می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر به فوتبالش ادامه دهد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها