کد خبر : 75291

میانجی گری فایده ای نداشت | ستاره پرسپولیس رفتنی شد

میانجی گری فایده ای نداشت | ستاره پرسپولیس رفتنی شد

وساطت‌ها برای بازگشت دروازه بان جنجالی به پرسپولیس بی تاثیر بود و گل‌محمدی رسما این گلر را نمی‌خواهد.

به گزارش خبرورزشی، حامد لک با تجربه اگرچه از زمان آغاز دور جدید تمرینات پرسپولیس تلاش زیادی برای بازگشت داشته و سعی کرده با حصور در محل تمرین نظر یحیی گل محمدی و داوود فنایی را جلب کند اما به نظر می رسد تلاش های او بی فایده بوده و او هنوز موفق به کسب مجوز حضور در تمرینات نشده است.

این سنگربان که از یک سو گفته می شود به دلیل بی انضباطی و از سوی دیگر شایعه شده به دلیل اختلاف با داوود فنایی از حضور در تمرینات سرخپوشان منع شده، به نظر می رسد کار بسیار سختی برای بازگشت به مجموعه تیم دارد تا حدی که شنیده می شود اگر یحیی گل محمدی فصل آینده هم در پرسپولیس بماند، راهی ندارد جز این که از پرسپولیس جدا شود و تنها راه بازگشت لک، جدایی کادرفنی فعلی از پرسپولیس است.

هرچند رضا درویش اعتقاد دیگری داشته و معتقد است به مرور زمان و با فروکش کردن ناراحتی یحیی و فنایی، لک هم مجوز حضور در تمرینات را دریافت خواهد کرد. وساطت ها هم برای بازگشت این دروازه بان باتجربه بی تاثیر است. ابتدا این رضا درویش بود که برای بازگشت لک وساطت کرد اما گل محمدی درخواست مدیرعامل باشگاه را نپذیرفت. در ادامه نیز لک از نفرات دیگری از جمله محمد محمدی خواست برای او وساطت کنند که بی نتیجه بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها