کد خبر : 75061

بازگشت دروازه بان جنجالی پرسپولیس بعد از عذرخواهی

بازگشت دروازه بان جنجالی پرسپولیس بعد از عذرخواهی

یک منبع موثق و نزدیک به یحیی گل محمدی به ما خبر داد که احتمال بازگشت حامد لک به تمرینات گروهی و بازی‌های پرسپولیس قوت گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، از قرار معلوم دروازه‌بان شماره ۸۱ پرسپولیس پیش از دیدار حذفی مقابل آلومینیوم اراک از یحیی گل محمدی در جمع عذرخواهی کرده است. او ضمن ابراز پشیمانی و سپس عذرخواهی قول داده است دیگر هیچ حاشیه ای در پرسپولیس نداشته باشد.

ماجرای حامد لک و یحیی گل محمدی از بازی با تیم مهدی مهدوی کیا کلید خورد. روز بازی تدارکاتی حامد لک باز هم گل بدی می‌خورد که سرمربی پرسپولیس بلافاصله او را بیرون کشیده و احمد گوهری را به زمین می‌فرستد.ظاهرا این موضوع به مذاق حامد لک خوش نمی‌آید اما این دروازه‌بان چیزخاصی به سرمربی نمی‌گوید گرچه برخورد جالبی هم با احمد گوهری ندارد!

فردای این دیدار حامد لک در تمرین پرسپولیس نزد یحیی گل محمدی رفته و پس از گفت‌وگوی کوتاه کار به جروبحث و بگو مگو کشیده می‌شود. سرمربی پرسپولیس نیز او را اخراج کرده و اجازه حضور در تمرینات گروهی را دیگر نمی‌دهد.

 

این درحالیست که قرارداد حامد لک با اصرار و نظر مستقیم یحیی گل محمدی به تازگی تمدید شد. سرمربی پرسپولیس که اعتقاد زیادی به این دروازه‌بان دارد (یا اینکه داشت!) از باشگاه خواست قراردادش را تمدید کنند. اما اشتباهات سریالی حامد لک ادامه پیدا کرد و در دیدار با صنعت نفت آبادان به اوج رسید تا یحیی گل محمدی تصمیم نهایی خود را گرفته و حتی در دربی از احمد گوهری تازه وارد استفاده کرد.

حامد لک اما این وضعیت را برنتابید و خیلی زود علیه سرمربی خود طغیان کرد. حرکت حامد لک و بگو مگو با یحیی گل محمدی به قدری برای کادرفنی پرسپولیس سنگین تمام شد که حالا داوود فنایی به بزرگ ترین مخالف این گلر برای بازگشت تبدیل شده است. داوود فنایی البته خودش نقش ویژه ای در پرسپولیسی کردن حامد لک داشت و تضمین داد او حاشیه ای در این تیم بزرگ ولو در صورت نیمکت نشینی درست نکند.

 گفته می‌شود یحیی گل محمدی پس از عذرخواهی حامد لک و شکست در جام حذفی با حضور احمد گوهری تصمیم گرفته است یک فرصت دیگر به حامد لک بدهد. البته تا نظر داوود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس چه باشد؟!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها