کد خبر : 74668

مهدی طارمی جانشین فوق ستاره میلان می شود؟

مهدی طارمی جانشین فوق ستاره میلان می شود؟

باشگاه میلان ایتالیا به دنبال جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو است.

به گزارش خبرورزشی - مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در تابستان مشتریان زیادی خواهد داشت.

او در دوران حضورش در این تیم پرتغالی عملکردی درخشان داشته و حالا رسانه ایتالیایی خبر از علاقه میلان برای جذب این بازیکن داده است.

رسانه کالچو مرکاتو وب با تیتر "میلان به پرتغال نگاه می‌کند: بمب افکن ۱۳۰ گله"، نوشت: میلان در حالی‌که منتظر است بفهمد آینده زلاتان ابراهیموویچ چه خواهد شد، به دنبال تقویت خط حمله تیم استفانو پیولی است.

 

 

عکس | باشگاه پرافتخار جهان فوتبال به دنبال جذب مهدی طارمی/ بمب افکن ایرانی جایگزین فوق ستاره می شود!

ایبرا در ۳ اکتبر ۴۱ ساله خواهد شد و تمدید احتمالی قرارداد او که ‌در ژوئن آینده به پایان می‌رسد، در حال بررسی است. مشکلات فیزیکی متعددی او را در این فصل عقب انداخته است، استفانو پیولی با جذب اولیویه ژیرو وضعیت هجومی مناسبی برای جبران غیبت طولانی مدت او پیدا کرد.

با این حال میلان به اطراف نگاه می‌کند: آنها اطلاعاتی در مورد طارمی به‌دست آوردند. در این بین و طبق معمول، آث میلان شروع به بررسی بازار اروپا می‌کند. طبق آخرین خبرهای جمع آوری شده توسط کالچو مرکاتو وب، نام مهدی طارمی نیز در این میان وجود دارد.

تو، او می‌تواند به فوتبال خود پایان داد. اما خود بازیکن در مورد این شایعات، کاملاً نظر مخالف خود را بیان کرد: تا زمانی که فرد قوی‌تری نسبت به من نیاید متوقف نمی‌شوم، بنابراین ادامه می‌دهم.

میلان به اطراف نگاه می‌کند: آنها اطلاعاتی در مورد طارمی به‌دست آوردند. در این بین و طبق معمول، آث میلان شروع به بررسی بازار اروپا می‌کند. قرارداد اوریگی با لیورپول به پایان می‌رسد و بسیاری او را به روسونری لینک کرده‌اند. طبق آخرین شایعات جمع آوری شده توسط کالچو مرکاتو وب، نام مهدی طارمی نیز در این میان وجود دارد.

عکس | باشگاه پرافتخار جهان فوتبال به دنبال جذب مهدی طارمی/ بمب افکن ایرانی جایگزین فوق ستاره می شود!

مهاجم ۲۹ ساله ایرانی، ۱۸ گل در ۳۹ بازی این فصل برای پورتو به ثمر رسانده و قرارداد او در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. پورتویی‌ها کارت او را ۲۰ میلیون یورو ارزیابی می‌کنند. رقمی که باشگاه روسونری آن را بسیار بالا می‌داند، اما پرونده بسته نشده است. بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد، زیرا علاقه به جذب طارمی وجود دارد و تایید شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها