کد خبر : 74391

مهدی طارمی و کریس رونالدو هم تیمی می شوند

مهدی طارمی و کریس رونالدو هم تیمی می شوند

پورتو، کریستیانو رونالدو را برای نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر دارد و این امکان هست که ستاره پرتغالی، برای ادامه فوتبالش به کشور خود بازگردد.

به گزارش مهر، یکی از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا ممکن است در پورتو پرتغال سر و صدای زیادی به پا کند. طبق اعلام سایت Football Insider، باشگاه پورتو در حال برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم برای جذب کریستیانو رونالدو از تیم منچستریونایتد است.

یک منبع خبری به این رسانه گفت که پورتو، رونالدو را برای نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر دارد و این امکان هست که ستاره پرتغالی، برای ادامه فوتبالش به کشور خود بازگردد.

انتقال بزرگ و غیرمنتظره برای هواداران پورتو/ مهدی طارمی زوج کریس رونالدو می شود!

 

رونالدو که تا سال ۲۰۲۳ با یونایتد قرارداد دارد، در حال حاضر در اردوی تیم ملی پرتغال به سر می‌برد و خود را آماده بازی‌های پلی آف انتخابی جام جهانی قطر می‌کند.

انتشار این خبر در رسانه‌ها و فضای مجازی پرتغال هم مورد توجه قرار گرفته است. انتقال احتمالی رونالدو به پورتو می‌تواند برای هواداران فوتبال ایران هم به اندازه کافی جذاب باشد چرا که به سرنوشت مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو مرتبط است.

هنوز هیچ خبر قطعی و رسمی از اینکه پورتو چه برنامه‌ای برای جذب رونالدو دارد منتشر نشده است اما در صورت حتمی بودن این موضوع باید دید این باشگاه پرتغالی آیا قصد دارد طارمی را در کنار رونالدو نگه دارد و یا ستاره ایرانی خود را به فروش خواهد رساند.

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها