کد خبر : 74019

موج بازگشت لژیونرها به پرسپولیس در راه است؟ / تمایل 3 گزینه هیجان انگیز برای بازگشت به پرسپولیس

موج بازگشت لژیونرها به پرسپولیس در راه است؟ / تمایل 3 گزینه هیجان انگیز برای بازگشت به پرسپولیس

پرسپولیس در طول دو فصل اخیر مهره های کلیدی زیادی را از دست داده است. حالا صحبت از تمایل برخی از آنها برای بازگشت به میان آمده است.

پرسپولیس در شرایطی بازیکنانی مانند علی علیپور، کنعانی زادگان ، شجاع خلیل زاده ، احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند را از دست داد که نتوانست بازیکنانی در تراز آنها به خدمت بگیرد و در این فصل سرخپوشان در تمامی خطوط با کمبود بازیکن موثر رو به رو هستند.

با این حال برخی منابع خبری امروز گزارش دادند که برخی از این بازیکنان جدا شده اکنون تمایل به بازگشت به پرسپولیس را دارند.

خبرورزشی امروز گزارش داد که احتمال بازگشت لژیونرهایی چون شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی زادگان و علیرضا بیرانوند به پرسپولیس بیشتر از قبل شده و هیچ بعید نیست هر سه نفر آنها در پایان فصل دوباره به پرسپولیس برگردند.

اگر این شایعه نقل و انتقالاتی درست باشد پرسپولیسی ها می توانند امیدوار باشند که در فصل بعد تیمشان دوباره همان تیم ترسناک فصول گذشته باشد. هر چند قطعا در مسیر بازگشت این بازیکنان مسائل مالی نقش تعیین کننده ای خواهند داشت و دیگر تیم های لیگ برتری هم برای این ملی پوشان پیشنهادهای وسوسه کننده ای روی میز خواهند گذاشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها