کد خبر : 74015

موضوع خرید رویایی پرسپولیس کاملا جدی است / 2 دلیل مهم علیرضا بیرانوند برای بازگشت

موضوع خرید رویایی پرسپولیس کاملا جدی است / 2 دلیل مهم علیرضا بیرانوند برای بازگشت

موضوع بازگشت گلر تیم ملی به پرسپولیس برای فصل آینده بسیار جدی است و بیرانوند قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی در ایران بازی کند.

به گزارش خبرورزشی، اتفاقاتی که در فصل جاری برای پرسپولیس در چارچوب دروازه رخ داد باعث شده تا طرفداران پرشمار این تیم از اخباری که طی چند روز اخیر در مورد بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی به گوش می‌رسد شدیدا استقبال کرده و خواهان بازگشت این گلر ملی پوش شوند.

علیرضا که در نیم فصل هم مورد توجه پرسپولیس قرار داشت و حتی پیشنهاد رسمی‌از تیم سابقش دریافت کرد، انگیزه‌های زیادی برای بازگشت دارد. انگیزه‌هایی که قطعا در تصمیم علیرضا تاثیرگذار خواهد بود و راه را برای بازگشت ستاره تیم ملی هموار خواهد کرد.

انگیزه اول علیرضا به طور حتم حضور ثابت در جام جهانی خواهد بود. بیرانوند که در ۳ بازی آخر تیم ملی غایب بود، می‌خواهد هرطور شده جایگاه خود را پس بگیرد و دوباره به گلر اول تیم ملی تبدیل شود. 

ولی این همه ماجرا نیست. بیرانوند بعد از جدایی از پرسپولیس و رفتن به فوتبال بلژیک، توانست همسر و دو فرزند خودش را به اروپا ببرد و آن‌ها را در کنار خودش داشته باشد. اتفاقی که در مدت زمان حضور بیرانوند در پرتغال رخ نداد و علیرضا در حال حاضر دور از خانواده خود زندگی می‌کند. گلر با روحیه تیم ملی فردی بسیار احساسی است و وابستگی عجیب و غریبی به همسر و فرزندانش دارد. از همین رو یکی دیگر از انگیزه‌های علیرضا برای بازگشت همین موضوع خواهد بود.

بدون شک بازگشت و حضور دوباره بیرانوند در پرسپولیس هم می‌تواند به این تیم کمک کند و هم به علیرضا برای رسیدن به خواسته‌هایش کمک خواهد کرد. انتقالی که قطعا به سود هر دو طرف خواهد بود و هواداران پرسپولیس هم به شدت از آن استقبال خواهند کرد.

نکته جالب اینکه بعد از انتشار خبر بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، هواداران این تیم که اصلا از وضعیت فعلی گلرهای تیمشان راضی نیستند، پیام‌های زیادی برای علیرضا فرستادند و از او خواستند تا برای فصل آینده به پرسپولیس برگردد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها