کد خبر : 73520

واکنش تند مدیرعامل پرسپولیس به اقدام همتای استقلالی در مواجهه با میکروفن قرمز

واکنش تند مدیرعامل پرسپولیس به اقدام همتای استقلالی در مواجهه با میکروفن قرمز

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس واکنشی تند به اقدام آجورلو در قبال میکروفن قرمز یک خبرنگار نشان داد.

به گزارش ورزش سه، پس از جلسه هم‌اندیشی مصطفی آجورلو با پیشکسوتان استقلال بود که مدیرعامل آبی پوشان در واکنش به حضور یک خبرنگار با میکروفن سرقرمز متعلق به باشگاه خبرنگاران جوان، ابر قرمز میکروفن را از جایش درآورد که این موضوع با واکنش این خبرنگار مواجه شد.

سپس آجورلو در اینستاگرام خود نوشت که از حضور این خبرنگار با میکروفن سرقرمز سو برداشت کرده بود.

حالا مدیرعامل پرسپولیس در اظهاراتی شدیداللحن به این اقدام همتای استقلال خود واکنش نشان داده است: تعجبم از این است که من واقعا از آقای آجورلو چنین انتظاری نداشتم و این کار برای یک بچه ۱۵-۱۶ ساله است که دنبال فالوور و فضای مجازی می‌گردد و می‌خواهد طرفدارش را زیاد کند. خدا بگویم چه کار کند این فضای مجازی را که برخی ناخواسته باوجود اینکه شاید کاری را قبول نداشته باشند، وارد این جریانات می‌شوند تا لایک بگیرند.

وی افزود: یک مدیر با این سن و سال وقتی تحمل رنگ یا لوگوی یک باشگاه را ندارد، چطور ممکن است او کاری را برای باشگاهش انجام دهد. یک موقعی ممکن است بازیکن ۲۰ ساله چنین حرکتی کند که می‌گوییم این شور و حرارت جوانی است اما یک آدمی با این سن و سال که در گذشته هم چون از رفقای من است، می‌دانم که از متعصبین پرسپولیسی بودند اما حالا برای اینکه فضایی را ایجاد کنند، چنین کاری کردند. شاید هم علت روانشناسی دارد.

او در مورد ماجراهای مربوط به سربازی توضیح داد: وقتی یک روزی کادرفنی یا مدیرعامل و بازیکنان پرسپولیس ناراحت می‌شوند، به خاطر رفتار این مدیران است. شما ببینید یکی از مربیان استقلال یا همراهان این تیم که قابل احترام هم هستند، می‌آیند در مورد سربازی بازیکن پرسپولیس و ستاره تیم ملی نظر می‌دهد. این نشأت گرفته از چیست؟ همان القای مدیریت که به خودش اجازه می‌دهد که پیرامون هر موضوعی دخالت کند. سربازی برای همه است و مگر بقیه نرفتند؟ مثل آقای زنده روح که در گل‌گهر حضور داشت اما به فجر سپاسی رفت.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: قانون برای همه یکسان است. از روز اول من یا اعضای باشگاه یا هیئت مدیره کسی کوچکترین حرفی در این باره زد؟ خیلی ها به من گفتند در این مورد صحبت کنید اما من گفتم به من ارتباط ندارد. اینکه کسی بگوید آشنا دارم و نمی‌گذارم بازیکنان بروند سربازی، قدیمی است و برای امروز نیست.

درویش در مورد برخورد آجورلو گفت: برای نمایش بیرون طفلک مجبور است برای اینکه طرفدار پیدا کند، مجبور است اینطور برخوردی داشته باشد. وگرنه در خلوت خودش احتمالا می‌گوید کار اشتباهی کردم. من چند بار آن ویدیو را باز کردم و اصلا باور نمی‌کردم که درست باشد. فکر کردم ویدیو ساختگی است و هنوز هم در شوک هستم که فردی با ۶۰-۷۰ سال سن چنین کاری کند و بی احترامی کند. نمی‌دانم علتش چیست و چه مشکلی دارند که فکر کردند می‌توانند با این کار، آن مشکل را حل کنند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها