کد خبر : 73484

رقیب بازیکن خارجی استقلال در پرسپولیس

رقیب بازیکن خارجی استقلال در پرسپولیس

با بسته‌شدن پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات به نظر می‌رسید گل‌محمدی و شاگردانش با همین ترکیب فصل را به پایان خواهند برد اما با وجود اینکه افراد مختلف در باشگاه جذب بازیکن جدید خارجی را تقریبا منتفی می‌دانستند دیروز سرانجام خبر رسید که یک مهاجم ازبک در راه تهران است تا در تست پزشکی باشگاه شرکت کرده و قرارداد ببندد.

به گزارش فرهیختگان، شیرزود تمیروف در پایان فصل گذشته لیگ ازبک‌ها با هشت گل زده مشترکا با عزیزبک آمانوف (خرید جدید استقلال) و میرژاخون میراخمدوف در رتبه هفتم بهترین گلزنان قرار گرفت اما با توجه به اینکه هر 105 دقیقه یک گل به ثمر رسانده بود آمار بهتری نسبت به آمانوف (هر 194 دقیقه) و میراخمدوف (هر 184 دقیقه) داشته است.

تمیروف درحالی راهی تهران شده که به نوشته سایت ترانسفرمارکت هنوز یک‌سال دیگر با پاختاکور قرارداد دارد و فصل جدید رقابت‌های لیگ ازبکستان نیز از روز چهارشنبه این هفته آغاز خواهد شد. این درحالی است که تنها به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به پرسپولیس ملحق شود و احتمالا قراردادش را فسخ کرده است. این مهاجم ازبک همچنین با سفر به تهران فرصت حضور در دیدار فردای تیمش در سوپرجام ازبکستان و فتح یک جام احتمالی دیگر را نیز از دست داد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها