کد خبر : 73322

تکلیف سربازی 2 مدافع استقلال مشخص شد

تکلیف سربازی 2 مدافع استقلال مشخص شد

خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که فردا آخرین فرصتی است که دو بازیکن استقلال برای معرفی خود برای انجام خدمت سربازی دارند در غیر اینصورت مشمول غایب شده و دیگر حق بازی نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس وضعیت سربازی دو بازیکن تیم استقلال سیاوش یزدانی و حسین مرادمند از جمله موضوع‌های پر بحث این روزهای ورزش کشور است.

 این دو بازیکن که یکی به سن ۲۸ سالگی و دیگری به سن ۳۰ سالگی رسیده طبق قانون باید خود را برای خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند چرا که از فرصت قانونی داشته شده به عنوان عضویت در لیگ برتر و تیم ملی استفاده کرده و سربازی خود را تا این زمان به تعویق انداخته اند.

 اگرچه باشگاه استقلال در روزهای اخیر تلاش کرده است تا با استفاده از قوانین و مقررات موجود و به نام سرباز قهرمان فرصت بیشتری برای بهره‌برداری از این دو بازیکن در تیم استقلال داشته باشد و براین اساس نامه نگاری‌های در این زمینه انجام داده است.

 پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از مسئولان حاکی از آن بود که این دو بازیکن دیگر هیچ فرصتی برای بازی در باشگاه استقلال نداشته و باید خود را برای خدمت وظیفه معرفی کنند.

 امروز نیز خبرنگار انتظامی فارس کسب اطلاع کرد که سیاوش یزدانی و حسین مرادمند فقط تا فردا مهلت دارند که خود را برای انجام خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند در غیر این صورت مشمول غایب تلقی شده و اجازه بازی در هیچ تیمی را نخواهند داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها