کد خبر : 73297

سربازی در انتظار مدافعان استقلال

سربازی در انتظار مدافعان استقلال

از مدتی قبل بحث خدمت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی؛ دو بازیکن استقلال مطرح شد، بنابر ادعاهای صورت گرفته این دو بازیکن باید به خدمت سربازی اعزام می‌شدند اما این اتفاق صورت نگرفت.

به گزارش تسنیم، استقلالی‌ها مدعی هستند تعویق خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند حق قانونی آنها و این باشگاه است؛ در حالی که بسیاری معتقدند مدافعان استقلال باید در همین مقطع، راهی خدمت سربازی شوند همچنین مطرح شدن مباحثی درباره تعویق خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، واکنش‌ها و حواشی زیادی را در پی داشته است.

با وجود تمام این واکنش‌ها و حواشی به وجود آمده در بحث خدمت سربازی دو بازیکن استقلال، باشگاه استقلال اعلام کرد که نامه‌نگاری‌ها برای به تعویق افتادن سربازی دو بازیکن استقلال انجام شده و منتظر پاسخ این نامه‌ها است.

بنابر آخرین قوانین، خدمت وظیفه عمومی ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانی در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح تیم ملی حداکثر تا ۳۰ سال تمام و لیگ برتر حداکثر تا ۲۸ سال تمام می‌تواند به تعویق انداخته شود و این دسته از مشمولان سپس برای انجام خدمت دوره ضرورت، اعزام شوند و باشگاه استقلال نیز به همین قوانین موجود استناد کرده است.

آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که دو بازیکن مذکور تا به این لحظه باید به خدمت سربازی اعزام شوند هرچند که همچنان تلاش‌هایی برای تعویق خدمت آن‌ها در حال صورت گرفتن است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها