کد خبر : 72942

2 باشگاه صنعتی رقیب پرسپولیس برای جذب رامین رضاییان

2 باشگاه صنعتی رقیب پرسپولیس برای جذب رامین رضاییان

یکی از بازیکنانی که یحیی خیلی روی او حساب کرده تا در نیم‌فصل به جمع تیمش اضافه شود، رامین رضائیان است. ملی‌پوش سابق کشورمان که در قطر توپ می‌زند، مدتی می‌شود که هوای بازگشت به فوتبال ایران و پرسپولیس به سرش زده است.

به گزارش فرهیختگان ورزشی، رامین در تماس با یحیی برای بازگشت به پرسپولیس چراغ‌سبز نشان داد و گل‌محمدی هم از این‌بازیکن خواست رضایتنامه‌اش را بگیرد و به جمع تیم سابقش برگردد، بااین‌حال فعلا شرایط برای پرسپولیسی شدن رامین قطعی نیست.

باشگاه قطری برای جبران خسارت از قرارداد با بازیکن ایرانی خواهان مبلغی است تا رضایتنامه صادر کند. شنیده می‌شود یکی دو باشگاه متمول صنعتی حاضر هستند این پول را بپردازند تا رامین را به خدمت بگیرند اما رضائیان می‌خواهد در پرسپولیس بازی کند تا هم بیشتر در چشم باشد و هم خاطرات خوب گذشته‌اش را در این تیم تکرار کند‌.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت در وضعیت کنونی پولی در حساب باشگاه پرسپولیس نیست و اگر رامین می‌خواهد باز هم پرسپولیسی شود باید خود رضایتنامه‌اش را بگیرد! اتفاقی که شاید سرنوشت این مدافع راست را در بازگشت به ایران عوض کند اما تغییری در سرنوشت شیری ندارد و او باید به فکر انتخاب تیم دیگری باشد. با نظر یحیی، حتی اگر رامین پرسپولیسی نشود، او از صفروف یا سیامک نعمتی به‌عنوان مدافع راست استفاده خواهد کرد و دیگر مهدی شیری، جایی در تفکراتش ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها