کد خبر : 72652

رامین رضاییان از بزرگی نام پرسپولیس استفاده می کند؟

رامین رضاییان از بزرگی نام پرسپولیس استفاده می کند؟

در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته، رامین رضاییان که بازیکن آزاد شده بود، از طریق صفحه اینستاگرام خود برای هواداران پرسپولیس به‌صورت زنده (لایو) صحبت کرد و گفت امیدوار است مدیران باشگاه به او پیشنهاد بدهند تا سرخپوش شود.

به گزارش ایران ورزشی، درست یک ساعت بعد، از سوی ابراهیم شکوری معاون باشگاه اعلام شد رامین رضایتنامه بگیرد و به تهران بیاید تا با هر رقمی که خواست، با باشگاه امضای قرارداد کند اما یک روز بعد، رسانه‌ها اعلام کردند رضاییان در قطر ماندنی شد! او با رفتار عجیبی که داشت، سبب شد تا باشگاه‌های قطری را مشتاق به جذب خود نشان دهد و قیمت قراردادش را بالا ببرد.

نام پرسپولیس آنقدر بزرگ و جذاب است که روی هر بازیکنی برچسب شود، آن بازیکن قیمت پیدا می‌کند. دوباره در زمان نقل و انتقالات زمستانی، سر و کله رامین پیدا شد. گفتند او با باشگاه السیلیه قطر به مشکل خورده و منتظر دریافت رضایتنامه از باشگاه الدحیل قطر است تا به ایران بیاید و فوتبالش را اینجا دنبال کند. مشخص است در صورت بازگشت به وطن، چه پیراهنی را می‌پوشد!

گمانه‌زنی رسانه‌ها به این سمت رفت که رامین فقط یک امضا تا سرخپوش شدن، فاصله دارد اما بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، همه معادلات را بهم ریخت. دو شب قبل بود که خبر رسید رامین به خواسته باشگاه الدحیل باید به قطر بازگشته و پیراهن السیلیه را در ادامه فصل به تن کند. خیلی‌ها فکر می‌کردند کار تمام است و او شانسی برای پرسپولیسی شدن ندارد بخصوص که ایجنت این بازیکن رسماً اعلام کرد رامین باید به کشور قطر بازگردد اما فیراس بالی، مربی السیلیه مصاحبه‌ای انجام داد و گفت: بازگشت رضاییان به السیلیه درست نیست چون ما با یک بازیکن ازبک قرارداد بستیم!

حالا شرایط عجیبی رقم خورده است. از یک سو، برخی می‌گویند رامین بار دیگر در حال بهره‌گیری از نام بزرگ پرسپولیس برای بالا بردن رقم قرارداد یا محکم کردن جایگاهش در لیگ قطر است و عده‌ای معتقدند رامین می‌خواهد همه را سورپرایز کرده و بعد از چند بار تکذیب و تأیید، پرسپولیسی‌ شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها